Ik zag in mijn profiel een stukje staan met referrals.. er staat bij mij 0 bij, maar als ik bij spleasure kijk zie ik dit: Referrals: 8,522 Wat zijn deze referrals precies, wat is het nut etc? bvd, Iversonfan88
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij zijn dat gewoon links op een ander forum, die naar dit forum leiden. Een soort referenties dus. Maar snap zelf niet echt hou je dat moet gebruiken
Neej, je kunt iemand doorverwijzen naar dit forum met de code ?referrerid=<jouwuserid>. Als die dan registreert krijg je er een punt bij. Ik heb ooit iedereen die geen referer had op mijn id gezet
Ok domme ik, het stond gewoon onder het kopje FAQ> --- The administrator may have enabled referrals, which allows you to be credited for any new users you invite to the forum. You gain referrals by promoting Xboxworld.nl Forums using your unique referral link. The link you should use as your referral link is this: http://archief.xboxworld.nl/forum/index.php?referrerid=# Jouw nummer dan Each time someone follows this link to Xboxworld.nl Forums and registers as a new member, your referral count will be incremented by one. The number of referrals you have can be viewed in your profile. Your administrator will have more information on any prizes or rewards that may be given out for referrals. Please be courteous when promoting Xboxworld.nl Forums by not spamming other web sites with your referral link just to gain referrals. -- Dat zijn dus referrals.
Als je iemand aanmeld met jouw unieke link, met jouw ID-nummer erin dan krijg jij er een Referral bij. Bij XBW.nl kun je er helaas niks mee en heeft promoten opzich geen zin. Bij speciale ''geld-verdien'' sites krijg je wel wat van je Referrals. Als je lid bent bij zo`n geld verdien site en je krijgt geld voor het lezen van e-mails dan krijg jij een %-perecntage van jouw referrals. meestal is dit 10 a 15%. Dus als je veel referrals hebt dan verdien je veel en veel sneller. dan heeft het wel nut.
Hahaha, het lijkt wel zo'n sms site je krijgt credits als je iemand laat registreren via je eigen 'refference'... maar ik snap het nu.. (Spleasure.. sneaky jij .. ) Bedankt
idd, en bij sommige sites zoals van die geld verdien sites (geloof me of niet) kun je er leuke dingen mee doen. bij dit forum heb je er niks aan en waarom zou je dat invoeren?
Het is idd heel erg nutteloos lijkt me, en misschien is het handig om uit te schakelen om te voorkomen dat er nog meer mensen threads gaan openen om hierover vragen te stellen... ?