Referrals

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door NL Apex, 28 apr 2004.

1. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zag in mijn profiel een stukje staan met referrals.. er staat bij mij 0 bij, maar als ik bij spleasure kijk zie ik dit:
    Referrals: 8,522

Wat zijn deze referrals precies, wat is het nut etc? :confused:

bvd,

Iversonfan88

2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Correct me if I'm wrong, maar volgens mij zijn dat gewoon links op een ander forum, die naar dit forum leiden. Een soort referenties dus. Maar snap zelf niet echt hou je dat moet gebruiken :p

3. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    Is het dan een soort pageview count ofzo?? :confused:

4. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Neej, je kunt iemand doorverwijzen naar dit forum met de code ?referrerid=<jouwuserid>. Als die dan registreert krijg je er een punt bij.

Ik heb ooit iedereen die geen referer had op mijn id gezet :p

5. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ok domme ik, het stond gewoon onder het kopje FAQ>
    ---
    The administrator may have enabled referrals, which allows you to be credited for any new users you invite to the forum.

You gain referrals by promoting Xboxworld.nl Forums using your unique referral link. The link you should use as your referral link is this:

http://archief.xboxworld.nl/forum/index.php?referrerid=# Jouw nummer dan

Each time someone follows this link to Xboxworld.nl Forums and registers as a new member, your referral count will be incremented by one. The number of referrals you have can be viewed in your profile.

Your administrator will have more information on any prizes or rewards that may be given out for referrals. Please be courteous when promoting Xboxworld.nl Forums by not spamming other web sites with your referral link just to gain referrals.
    --

Dat zijn dus referrals.

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je iemand aanmeld met jouw unieke link, met jouw ID-nummer erin dan krijg jij er een Referral bij.
    Bij XBW.nl kun je er helaas niks mee en heeft promoten opzich geen zin.
    Bij speciale ''geld-verdien'' sites krijg je wel wat van je Referrals. Als je lid bent bij zo`n geld verdien site en je krijgt geld voor het lezen van e-mails dan krijg jij een %-perecntage van jouw referrals. meestal is dit 10 a 15%.
    Dus als je veel referrals hebt dan verdien je veel en veel sneller. dan heeft het wel nut.

7. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha, het lijkt wel zo'n sms site;) je krijgt credits als je iemand laat registreren via je eigen 'refference'... maar ik snap het nu..
    (Spleasure.. sneaky jij .. 8) :cool: )

Bedankt:)

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    idd, en bij sommige sites zoals van die geld verdien sites (geloof me of niet) kun je er leuke dingen mee doen. bij dit forum heb je er niks aan en waarom zou je dat invoeren?

9. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    Het is idd heel erg nutteloos lijkt me, en misschien is het handig om uit te schakelen om te voorkomen dat er nog meer mensen threads gaan openen om hierover vragen te stellen... ?

10. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ah nee joh, jij bent volgens mij een van de eersten die zich er druk over maakt :)

11. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    Dan ben ik niet noodzakelijk de laatste ;) , but I see your point..

Deel Deze Pagina