www.ReflexGT.com Reflex GT Reflex GT stands for Reflex Gaming Tournaments and is an online gaming tournament organisation, specialized in free to enter tournaments with prizes, founded by the competitive gamers of the Dutch gaming clan Team Reflex, for competitive gamers! Quality tournaments Always free to enter Always with nice prizes Forum-based Professional staff Zero tolerance for cheaters No bullsh*t! Reflex GT 1 Reflex GT 1 has five online tournaments: FIFA 09 (Xbox 360) 1v1 XBL 12+1 Month Card XBL 2100 MS Points Guitar Hero World Tour (Xbox 360) 1v1 XBL 2100 MS Points XBL 800 MS Points Halo 3 (Xbox 360) 2v2 2x XBL 12+1 Month Card 2x XBL 2100 MS Points Halo Wars (Xbox 360) 1v1 XBL 2100 MS Points XBL 800 MS Points Street Fighter IV (Xbox 360) 1v1 XBL 2100 MS Points XBL 800 MS Points For more information, go to www.ReflexGT.com. Register yourself and spread the word. Good luck! Succes XBW lieden die meedoen!
twijfel of ik mee moet doen, guitar hero world tour kan ik niet winnen denk ik, wel luek dat er ook iets te winnen valt
Hoop dat ik met Fifa 09 ver kan komen. In een ander online toernooi moest ik genoegen nemen met een 2e plaats...
Prijzen zijn echt, bijna alle members hebben een bijdrage kunnen leveren waar de prijzen mee zijn ingekocht. Ik zal voor GT2 ook mijn financiële bijdrage leveren Het meedoen is toch altijd lachen? Je leert er vaak alleen maar meer mensen kennen en wat uitdaging is meestal ook wel grappig
Wat Sostic zei idd. Nu zul je denken: waarom al die prijzen uit eigen zak inkopen? Omdat dit voor het eerste Reflex GT toernooi wel zal moeten. We willen namelijk de boel laten sponsoren, maar daarvoor willen we eerst bewijzen dat wij dit kunnen organiseren (en dat het succesvol wordt natuurlijk). Op die manier hebben we een gigantische poot om op te staan als we naar een sponsor stappen. Het hele Reflex GT plan in 3 zinnen. En @ Michel V: Waarom de twijfel? Niks te verliezen toch . En ook wat Sos zei.
Nee dat hoeft niet. Anders kun je altijd nog Team Reflex joinen Wij als Reflex members zijn allemaal zeer rijk, geld speelt voor ons geen rol! Ben daar maar niet zo zeker van , we zouden er zomaar met al jullie inschrijf geld vandoor kunnen gaan! Ownee shit, het is een gratis toernooi. Je moest eens weten!
Haha, ja elke Team Reflex member krijgt namelijk als welkomscadeau een Porsche. Wacht maar, over 2 jaar is dit realiteit. @ Exo, bedankt en succes!