refresh rate gedoe

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door T4rg3t, 30 jun 2003.

1. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand hoe je de refresh rate (iets met hertz geloof ik) hoger instelt (--> 85), want mijn beeld flikkerd een beetje (in windows). Moet je daar een proggie voor downloaden, of is dat gewoon met windows in te stellen?

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Klik met je rechtermuisknop op het bureaublad, en ga naar eigenschappen. Vervolgens kies je in het tabblad Instellingen de knop Geavanceerd. Daar kun je in het tabblad beeldscherm de vernieuwingsfrequentie instellen.

3. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    nou, nee, bij dat geavanceerd staat "monitor" maar daar staat dat niet bij :mad:

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    hmmm, wazig, bij mij staat het er gewoon :confused:
    Welke windowsversie gebruik je?

5. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij moet je eerst rechtermuisknop en dan eigenschappen, dan naar instellingen, dan naar geavanceerd, dan naar de videokaart die je hebt (bij mij geforce 4 TI 4400) en dan naar frequentie nog wat, daar staat het bij.

6. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal staat het onder: Rechtermuisknop, eigenschappen => instellingen => geavanceerd => beeldscherm.

Maar omdat jij dat niet ziet staan....
    Heb je zelf de stuurprogramma's voor je videokaart geinstalleerd of heb je de standaard Windows stuurprogramma's draaien? Want in het laatste geval klopt het dan dat je die instelling niet kan vinden.

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Voor windows 98:

Bureaublad eigenschappen --> Tabblad; Instellingen --> Geavanceerd (staat rechtsonder, een knop) --> Dan kies je het tabblad adapter en dan onderaan zie je staan: Vernieuwingsfrequentie

Kies een niet te hoge frequentie, er zijn monitoren die het niet aankunnen en dan gaat je beeld flippen.. Soms valt het helemaal weg en zul je de computer moeten resetten !

8. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Het staat idd bij adapter, bedank allen _O_

Deel Deze Pagina