[XOne] Refresh XBL Dashboard!

Discussie in 'Games' gestart door Kelovitz, 4 okt 2004.

1. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben nu al een hele tijd het groene XBL dashboard. In het begin zag het er wel OK uit maar als ik heel eerlijk ben vind ik het vrij lelijk. Wat als er nu bijvoorbeeld bij elke nieuwe game een nieuw dashboard uitkomt die dan op de disc staat van die game.

Zelf zit ik vaak in het dashboard; chatten, films kijken met vrienden of gewoon je XBL lijst opschonen. Ik ben echt toe aan vernieuwing. Ik denk dat het dashboard een belangrijkere rol gaat spelen als er steeds meer games komen met 3.0 zoals een gezamelijk "trefpunt".

Vinden jullie het niet eens tijd voor een nieuw dashboard? :{

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vernieuwing is niet altijd zinvol. Enige wat nu wel noodzakelijk is, is een Xbox Live dashboard dat gewoon snel is.

3. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Nou ja; het tekstje van 'The Chronicles of Riddick' mag nu onderhand wel een keertje weg.....

4. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het om de snelheid zou moeten gaan hadden ze die leuke effecten tussen de schermpjes wel weg mogen laten.

Het dashboard is hét visitekaartje van de xbox, het eerste wat je ziet als je hem opstart. De eerste indruk is de beste indruk en laat dat dan ook een goede zijn. Dit is toch gewoon het uiterlijk van het dashboard, dat kun je rustig veranderen met een paar andere knopjes en een ander kleurtje. Een soort "huismetamorphose" met een beperkt budget. ;)

@Martini: Inderdaad, nu lijkt het wel een mislukte beta-versie! |:-

Laatst bewerkt: 4 okt 2004
  5. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond die layout van die je bij het begin had mooier bij deze layout heb ik zo'n gevoel dat het niet af is.

6. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Eigenlijk zit ik nooit op het dashboard.
    Ik ben altijd aan het gamen, en het dashboard is voor mij een leuke bijkomstigheid.

Ik vind het wel mooi gedaan dat je nu emailtjes kan versturen van user naar user.

7. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    check dat dashbord van de ps2 is..... das pas lelijk!

Deel Deze Pagina