Het kan misschien liggen aan mijn pc (dan heb ik te maken met twee kapotte pc's... ) maar ik moet regelmatig de F5 toets gebruiken om het forum te refreshen.Heb ik bijvoorbeeld een post neergezet, en ik wil mijn post bekijken, dan kom ik vaak uit bij het vorige scherm waarbij ik nog niets gepost had. XBW lijkt dan wel vastgelopen ofzo, en na een aantal keren op F5 gedrukt te hebben verschijnen dan plotsklaps weer alle nieuwe berichten. Ook net 10 minuten geleden stond het aantal users op 134, ik naar een andere website om vervolgens weer terug te komen,. Aantal actieve users: 134. Ik denk, da's raar. Ik F5'en, ineens aantal actieve users: 169! Mijn punt nu is, heeft iedereen last van deze 'slowdown' or is it just me?
t'is wel vrij irritant als je op een reply van iemand zit te wachten. Mijn pc maakt overuren dankzij mijn F5 knop.
Als ik ga kijken weer op reactie van mailberichten van posts hoef ik niets te doen want zie alle nieuwe posts
Dat zeggen ze allemaal Maar dit probleem heb ik nooit gehad Hoe komt het dan dat de een dit probleem wel heeft en de ander niet:{