refurbished Xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door da_master_chief, 4 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg net deze mail binnen van ownage.nl:
    ------------------------------------------------------------------------------------
    Ownage-lid ben je niet voor niks!

Speciale Xbox aanbieding voor Ownage leden
    Koop nu een refurbished Xbox en bespaar een vermogen!
    Pakket 1 Pakket 2
    Xbox console + Controller (t.w.v. EUR 199,99)
    Extra Controller (t.w.v. EUR 39,99)
    DVD-afstandsbediening (t.w.v. EUR 29,99)
    Quantum Redshift (t.w.v. EUR 29,99)
    Xbox Live Starter Kit (t.w.v. EUR 59,99)
    MechAssault (t.w.v. EUR 29,99)
    --------------------------------------------------------------------------------

Totaalprijs: EUR 390,00 199,- Xbox console + Controller (t.w.v. EUR 199,99)

--------------------------------------------------------------------------------

Totaalprijs: EUR 300,00 159,-
    .:: Bestel nu! ::.
    Xbox console + Controller (t.w.v. EUR 199,99)
    Xbox biedt de ultieme game-ervaring met een combinatie van ongeƫvenaarde graphics, geluid en gameplay. Alle informatie over Xbox is te vinden op www.xbox.nl
    De Xbox Controller, met het 'jewel'-logo, is ontworpen met het oog op maximaal comfort en bedieningsgemak.
    Met de Xbox DVD-afstandsbediening maak je van je Xbox een DVD-speler. Je plugt de infraroodontvanger in een controllerpoort en gebruikt de afstandsbediening voor het afspelen van DVD-films.
    Quantum Redshift biedt races bij supersnelheden, 16 voertuigen, 16 zeer gedetailleerde circuits, wapenstrategie, bedreven tegenstanders, spectaculaire luchtsprongen en nuances die gebaseerd zijn op de personages. Dit moet jou als racespel-liefhebber zeker aanspreken.
    Xbox Live Starter Kit (t.w.v. EUR 59,99)

(alleen bij pakket 1)

Benut je Xbox optimaal door met je vrienden en ruim een half miljoen andere gamers wereldwijd tegen elkaar te gamen. De Starter Kit bevat een Communicator headset, gratis jaarabonnement en 3 demo-games. Voor Xbox Live heb je nodig: een breedband internetverbinding en een credit card om je aan te melden (eerste jaar gratis, daarna EUR 6,99 per maand of EUR 59,99 per jaar).

MechAssault (t.w.v. EUR 29,99)

(alleen bij pakket 1)

MechAssault is een third person action/shooter (ook voor Xbox Live). Kies uit tientallen 'Mechs, variƫrend van een snelle 30-tonner tot gigantische beesten van 100 ton.
    Uitleg Xbox-pakket
    Een refurbished Xbox is een Xbox die door een consument is teruggestuurd naar het Xbox Service Center. Alle units zijn vervolgens uitvoerig aan tests onderworpen en zonodig handmatig gerepareerd. Uit deze tests blijkt dat er aan 70% van de teruggestuurde units niets mankeerde. Vanwege een snelle afhandeling hebben veel consumenten een nieuwe, vervangende Xbox gekregen.
    Omdat de teruggestuurde Xbox consoles niet meer via het retailkanaal verkocht kunnen worden, kunnen we deze zgn. refurbished Xbox consoles - met een zeer interessante korting - aanbieden aan de leden van Ownage.
    Ook op deze zgn. refurbished Xbox consoles geldt een garantie van 1 jaar.

Bij klachten kan te allen tijde contact worden opgenomen met de Xbox Customer Support

------------------------------------------------------------------------------------

Kort samengevat. Deze site bied xboxsetjes aan van 390 euro voor 199 euro en 300 voor 159 euro aan.
    Deze xboxen zouden refurbished zijn. Dat wil zeggen, teruggestuurd naar de customers service maar na tests helemaal in orde blijken. Maar de xboxen kunnen niet teruggestuurd worden naar hun eigenaars omdat deze al meteen een nieuwe hebben gekregen.

Ik geloof weinig van wat ze hier zeggen, ik heb ook geen flauw idee waar ik ownage.nl van moet kennen :confused:. Wat is hier aan de hand, oplichters?

Ten eerste geloof ik niet dat Microsoft 2e hands xboxen zomaar verkoopt aan een of andere winkel zonder dat dit bekend wordt in de media (in ieder geval games sites)
    Ten tweede hoor ik alleen maar van xboxen die gerepareerd worden nadat ze opgestuurd zijn. Ik heb nog nooit iemand gehoord die meteen een nieuwe heeft gekregen.

Ik heb niet echt veel tijd om nog wat redenen te bedenken. Maar wat denken jullie dat hier aan de hand is?

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
  3. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik kreeg die mail ook...hoe zouden ze aan me mail komen...

4. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals The Answer al aangeeft is er al een topic over het zelde onderwerp :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina