Hallo, Heb een Xbox 360 cadeau gekregen maar daar deze uit Singapore afkomstig is heeft deze de verkeerde regio code. Dit maakt het afspelen van dvd's en games met regio code 2 onmogelijk. Kan ik deze regio code wijzigen zoals bij een dvd uit een pc ? Waar kan ik deze regio code wijzigen en hoe ? Thanks !
nee man. dat kan niet. echt kut voor je. het enige wat je kan doen is spellen hier bestellen: play-asia.com (zijn ze wel stukken goedkoper though) Suc6
Je zult idd games moeten importeren wil je op jou console spelen.. Effe de regiocode controleren die ze in Singapore hanteren en dan games met die regiocode kopen (of regio-vrije games, maar dat zijn ze lang niet allemaal!). En anders je 360 verkopen en een Nederlandse kopen...
Aan wie wil je die Xbox360 dan verkopen Want wie wil er nou een Xbox360 uit Singapore waarbij je games moet importeren? Of je moet toevallig iemand hebben die dat wil.
Genoeg lijkt mij: Eigenlijk heb je mazzel want qua games ben je nu stukke goedkoper uit en je zit niet met spellen die je niet kan afspelen, wat wij wel hebben met onze europese xboxen