Regio code

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Yondi, 31 aug 2010.

1. Yondi

Yondi Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

laat ik beginnen met het feit dat ik nieuw ben hier. Ik zit met een probleem dat ik een amerikaans (nieuwste) xbox 360 aangeschaft heb. ik ben er nu alleen achter gekomen dat je verschillende versies hebt in amerika en europ, pal en mtsc? ik heb dus een fifa spel gekocht hier in nederland. Maar die werkt niet, hij geeft aan dat de regio code de boosdoener is.

Als ik dit had geweten had ik mooi gewacht tot ik weer in nederland was om een xbox aan te schaffen. Xbox zelf had ik ook nog gebeld met het feit dat ik als leek nergens geinformeerd ben en dat je dus een amerikaans toestel niet kan gebruiken in europa. Zij willen hier verder ook niets aan doen.

Wat mij nog rest aan jullie te vragen is, kan je deze regio code ook hacken zodat ik wel gewoon met mn xbox kan spelen?

(amazon.com verstuurt geen xbox spellen)

Hartelijk dank voor jullie antwoorden.

groetjes Yondi

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.686
    Nee, dit is niet te hacken.
    Je kunt proberen om de xbox aan een Amerikaan te verkopen, of zelfs aan een achievement hunter uit Nederland die een US NTSC Xbox wil om Amerikaanse games te spelen.
    Bij het verkopen moet je natuurlijk wel melden dat jij een Amerikaanse versie heb.

3. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    het is algemeen bekend dat je in Nederland, UK en Australië PAL hebt. NTSC-J is voor Japan en NTSC-U voor usa dtc.

Wat je wèl kunt doen is je games bestellen op www.gamehubs.com
    Die spellen zijn allemaal regio vrij (wordt duidelijk vermeld welke versies de game draai).
    Bovendien zijn de games daar veel goedkoper (32-45 per game) en inclusief verzenden!

Het enige nadeel is 10 werkdagen levertijd omdat t uit Maleisië komt.

ik bestel bijna al mn games, live en pnts daar.

Laatst bewerkt: 31 aug 2010

Deel Deze Pagina