regio vrij maken

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BigBoss 1992, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigBoss 1992

BigBoss 1992 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beste form gebruikers,
    ik heb nu een game die ik niet kan spellen omdat mijn xbox niet regio vrij is wat te doen??

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Het is denk beter om de vraag hier te stellen;
    Xbox 360 Algemeen - Vragen & Opmerkingen

Ik denk niet dat je veel kunt doen als jouw xbox die regio game niet afspeelt.
    Ik weet niet of je hem hebt ge-import, maar je moet altijd goed kijken of de game wel regio vrij is.
    Anders krijgen je problemen als dit. Om welke game gaat het precies en is hij NTSC?

Laatst bewerkt: 20 mrt 2008
  3. BigBoss 1992

BigBoss 1992 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    army of 2 hij komt uit de us
    p.s. mijn xbox is gemod zijn er dan nog opties

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ook al is hij gemod, er zijn dan geen opties om de regio te veranderen bij de 360 zoals bij de oude xbox. Helaas!

Verder mag je hier niet over dat soort zaken spreken volgens de regels..

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Zowiezo praten wij hier niet over gemodde consoles. Dit is verboden op XBW dus zou je daarvoor naar een ander forum heen moeten. Ik heb daar ook geen verstand van. ;) En het gaat hier dus om een NTSC game uit de US welteverstaan, en die leest de europese xbox niet af. Die lezen alleen PAL.

6. collin43

collin43 coolest xbw member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe,, k zou maar niet zeggen welke mods want dat mag niet op dit forum :) maar helaas,,, us games (ntsc) doen het absoluut niet op een pal xbox, wat je dan ook gemod hebt,,, jammer van je geld dus ;)

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat klopt, vragen als deze kunnen beter in het Algemene Vragentopic. Dus dit topic gaat op slot en ik wil je vragen om daar verder te gaan.

Je kunt overigens niks doen. Want je hebt een Europese xbox en de meeste games zijn regio-gebonden. Je kunt dus alleen Pal-games spelen of games die expliciet vermeld zijn als regiovrij.

edit:
    Wow, de posts gaan snel! Inderdaad, het modden van Xboxen is niet toegestaan, aldus onze [FAQ]FAQ[/FAQ]. Mod jij je xbox, wel, dan heb je pech gehad. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina