Als ik naar mijn xbox gegevens op xbox.com ga dat is daar de registratie van mijn serienr. verdwenen. Is dit bij iemand van jullie ook zo?
Idem, kan dit ook niet opnieuw opgegeven. E-mail gestuurd naar xbox-support, kreeg echter een vaag antwoord, laat het maar dus voor wat het is.
Hey dit viel mij vandaag ook op en heb meteen mail gestuurd. Nou dit lijkt me wel belangrijk aangezien, je zo misschien niet mee mag doen met de beta test van xbox live.
Wees blij dat niet iedereen zo vaak op dit forum zit als jij, zouden we verschrikkelijk langzaam worden nl.
Ik heb deze gevraagd aan custommer care center xbox ... men heft dit weggehaald vanwege veilighiedsnormen (als iemand de site zou hacken) dan zouden ze jouw xbox gevens hebben (damm) ... maar mijn naw zijn nog wel zichtbaar .... dus ... I am blank Maar volgens de ccc moest ik me geen zorgen maken en maakte ik nog gewoon kans om geselecteerd te worden ;-) Fardo
Ik heb er ook over gemaild, registratienummer is nog gewoon bekend bij ze. Maar bij mij zeiden ze dat ze niet zouden weten waarom de nummers verdwenen waren van de site....lekker makkelijk dat mensen dus verschillende antwoorden op vragen krijgen!
misschien klinkt dit n00b achtige maar hebben meer van jullie dat als je je registratie nr invult dat hij dan zegt is al ingebruik? maarja ze hebben me adres(vanwegen reward pack) en ik heb ook da bonnetje ingevult dat bij me xbox zat