registreren op gcshop.nl

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door SplinterX, 9 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    ik hoorde hier op xbw veel over gcshop dus dacht ik laat ik mij daar eens registreren dus ik vferzon een naam vulde die in ik vulde mijn emailadres in en drukte op submit en ze zeiden heb even geduld uw wachtwoord wordt nu naar u toe gemaild dus ik wachten en wachten het was die dag toen 5 november en ik wacht nu nog steeds terwijl er duidelijk stond Nu naar u toegemaild...en heb nog steeds geen mail ontvagen mijn emailadres klopt ook dat wet ik zeker maar geen mail gekregen...dus mijn vraag luidt hebben hier meer mensen last van en kunnen zich niet registreren of ligt het gewoon aan mij dat ik iets fout doe...of ligt gsshop er tijdelijk even uit voor veranderingen dat ze daarom geen mail sturen wie kan mij helpen

bvd

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Eh... hoe je er bij komt weet ik niet, maar wij zijn geen GcShop :confused:

xbw is niet de gcshop klantenservice, sterker nog, xbw heeft absoluut helemaal niks te maken met gcshop.

Stuur maar een mailtje naar gcshop zelf, die kan je vast verder helpen, wij niet.

Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina