why don't you just send this pics to Kobold so that he can post them on the mainpage instead of posting them in the wrong forum?
Zijn die onderste plaatjes van hetzelfde spel als de bovenste spelletje? Ik zie boven iets met een vogel en onder met een tank
he, die film gaat toch over en vrouw die een slapende draak wakker maakt...en dat dan de meeste mensen worden uitgeroeit...maar dat er een paar zijn die tegen die draken gaan vechten?? zoiets was het toch??
Als het spel net zo is als de film dan gaat het vies tegenvallen Ik heb hem gister op een screening gezien en hij valt tegen.
jah in london maken ze een slapende mannetjes draak wakker, en dan nog een paar vrouwtjes ofzo, en dan word de wereld overspoelt door die beesten omdat ze zo krachtig zijn, en dan is er een bedreigd dorpjemet de zoon van de griet die die mannetjes draak wakker maakte en die gaan dan naar londen toe om di emannetjes draak te killen zodat ze zich niet meer voortplanten want hij is de enige mannetjes draak ofzo. zo ging het geloof ik..... lijk tme echt wel bruut die draken
thnx letsbee...and just ignore IKKE HE waarom doe je altijd zo moeilijk dat ie het in het verkeerde forum plaatst????? Niemand heeft er moeite mee behalve jij.
Volgens mij heb ik deze screens 2 weken terug ofzo al eens gezien. Vond ze niet echt spectaculair, dit soort games interesseren me niet.