Ik was benieuwd wat de leukste mensen zijn om mee te praten op xbox live. Ik weet iedergeval dat ik veel Amerikanen niet kan uitstaan. Hebben geen gevoel voor humor. Vandaag voor de zoveelste keer uit game gekickt door een Amerikaan omdat ik een grapje tegen hem maakte. Die gasten zijn zo serieus Wat zijn jullie ervaringen? Ik knap echt af op zulke gasten en begin me echt te irriteren eraan.
Idd. Echt veel veel te sereus.. je hoeft maar 1 ding te zeggen en ze kicken je eruit. Echt hyper... maar je kan ze niet ontwijken... ze zijn overal :{ Hoe kan ik leuk spelen zonder steeds gekickt te worden door een vervelende amerikaan? Word alleen maar gekickt door Amerikanane en het begint me echt de keel uit te hangen, dat ik gewoon geen zin meer heb om online te gaan omdat er grote kans is dat ik weeeer word gekickt door zo'n serious/hyper/geen humor hebbende Amerikaan die je al kickt zodra ie hoort dat je uit Europa komt. Is er ergens een optie ofzo dat ik ze kan uitsluiten? Of een andere manier om van ze af te zijn?
Ik vind het altijd leuk om Amerikanen te ownen.. Maar idd hele zure lui om mee te spelen. Ze vinden zichzelf altijd zo goed..
Als je ze ownt kicken ze je eruit Zonet nog paar potjes rainbow six gespeelt. 2 Amerikanen en ik speelden potje terorist hunt. Zij beide in begin al dood en ik hele potje afgemaakt (30 kills alleen) Volgende potje kicken ze me er meteen uit
Yeah idd graag. Maar hoe kan ik zien waar nederlanders zijn? Als ik Rainbow six speel dan kan ik niet vantevoren zien of het Amerikanen of Nederlanders zijn, en ik kan ook geen optie vinden om andere nederlanders te vinden
Ik heb zoooo'n pesthekel aan fransen op live ! Die praten gewoon altijd door (doen wij nou noooit ) Maar als je dan ff vraagt of ze engels willen praten dan kunnen ze dat zomaar opeens niet ...... God dank U dat U de Optimatch heeft uitgevonden
Yeah geprobeerd, maar zodra ze zien dat je em niet aan hebt of niet praat kicken ze je eruit. Dus dat heeft ook geen zin Heb wel mensen in m'n friendslist die ik goed ken, maar die spelen geen rainbow six, dus das jammer. Zijn er hier mensen die veel rainbow six spelen? Kan ik ze misschien toevoegen aan friendslist, weet ik zeker dat ik niet met vervelende amerikanen hoef te spelen
Je zal toch wel een paar Nederlanders of Belgen in je friends list hebben zitten zeker? Zoniet, de meest Nederlanders hebben er wel NL achter staan en die zullen dan ook weer ander Nederlanders kennen enzoverder...
Dan kan je het hier ff vragen, zoals je al gedaan hebt zie ik. Ik speel ook nog wel redelijk veel RS 3, maar ik ben wel Belg moest je dat erg vinden...
Engelsen zijn wel lachen, die blijven maar bezig over je moeder. En dat je hier legaal wiet mag roken en legaal je moeder mag ******
ik heb nooit problemen met Amerikanen. nouja soms maar dat heb je ook met die klote nederlanders (ben zelf ook nederlander hoor ). Ik vind amerikanen juist behulpzaam enzo..
Amerikanen zijn soms ook erg arrogant. En het leuke is dan dat je ze altijd als eerste pakt bij midtown madness 3 bijv