Release Datums Ik weet vaak bij lange threads niet meer wanneer de release datums van spellen, zou er geen sticky topic kunnen komen met games waar veel mensen op wachten? En dan als ze uitgekomen zijn weer eraf halen, dan edit je hem om de week ofzo. bijv. Halo 2 - 24 Aug. GTA San Andreas 36 Augvember. Duke Nukem Forever - 6 juli 2096
Nou zoals ik al zei gewoon om de week degene die uitgekomen zijn ff deleten en de grote aankondigingen toevoegen.
Ik kan je www.tothegame.com aanraden. Dat is bijna evenveel moeite en bespaart een hoop kostbare tijd voor de XBW mensen.
Tothegame is lang niet zo accuraat als iedereen denkt, die vullen maar wat willekeurigs in als richtlijn wanneer ze het niet precies weten.
Daar heb je gelijk in. Maar een launchdate van spellenmakers is ook nooit betrouwbaar. Het is voor een ook gewoon een gok. Daarom denk ik dat het plan inzake niet echt zinvol is.
ja en wat is dan nu de release date van Fable. Op ing staat 14 sept. (kan voor de US zijn) maar hier op xbw staat 8 okt. EDIT: Maar op ing staat wel Origin: U.K. Dus dan zal die zelfs hier eerder uitkomen dan in de US. Ik vertrouw xbw niet helemaal meer. (Denkt aan Halo 2 op de 24e)