Release Date GTA III

Discussie in 'Algemeen' gestart door Opa, 15 mei 2002.

1. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
    Beste mede-Gamers,

Waarschijnlijk zitten jullie ook met kriebels in de handen te wachten op Grand Theft Auto 3 voor onze machtige Xbox.
    (Inderdaad, het mag nog eens gezegd worden, de machtigste spelconsole die er nu verkrijgbaar is :D )

http://www.softcity.be/cgi-local/sc0150.plx?sftct=07&sftctdet=0000

Op deze site staat dat het spel verwacht wordt op 31/05/'02,
    weet er soms iemand al iets meer over de release-date van dit spel ??
    Dit spel zou wel een beter verkoopcijfer dan Halo teweeg kunnen brengen.

Op de site van Rockstar (de makers) staat enkel vermeld dat op 21/05/'02 de Pc-versie verkrijgbaar is.
    Helaas niks over X-BoX :mad:

Laatst bewerkt: 15 mei 2002
  2. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    ik had dit ook al ergens vermeld in een thread nee er is idd verder niets over te lezen HELAAS, maar ik w8 in spanning af

ps bij een andere site is de datum alweer verschoven naar augustus.

come on let's steal some cars

aaarrrhhhggg wannahavit

3. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
    Die winkel-uitbaters moeten hun informatie toch van ergens krijgen, je kan toch niet zomaar op de site van je winkel het bericht plaatsen dat op 31/05 het spel GTA3 voor Xbox te verkrijgen zal zijn zonder dat je daar zelf een bevestiging van hebt ?!? :eek:

4. TheOne2000

Leuk Bevonden:
    0
    zoek ff op het forum naar "released"

edit : klik hier

5. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat ze wachten met GTA III om hem op E3 te laten inslaan als een bom ? }:]

6. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    en wij maar WACHTEN WACHTE nen nog es WACHTEN ....

pffff , It better be Good ..

en er waren toch ook geruchten dat GTA3 op de Xbox 1 stad/level meer zou hebben dan de PS2 versie ... of is dat bullsheisch ?

}:] Dat zou bruut zijn , betere graphics en meer meer meer }:]

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    GTA 3 komt nie top de xbox tot hij officieel is aangekondigd.

8. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en nee Kobold, klik even op de link bovenaan in mijn thread, dit is een winkel uit Leuven, waarom zetten deze apen op hun site dat je het kan kopen op 31/05, ze moeten toch van ergens bevestiging gekregen hebben ?!? Ook "TheOne2000" weet een site van een verkoopspunt waar ze beweren dat in augustus GTA in hun winkelrekken zal liggen.

Anders kunnen ze berichten zetten zoals : vanaf 1 july zal Grand Turismo III voor Xbox te koop zijn ...

Snappie, it doesn't make any sence, they must have some info.

:confused: :confused: :confused:

9. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wel 4 toch, maare dan moet er wel een multiplayer inzitten, anders hoef ik het voor geen 10 euro

enne, beter verkopen dan halo, NO WAY MAN, weet je wel hoeveel halo verkocht is, over de miljoen in amerika nu al(dat was meer dan een maand gelee, dat dit bekent was, dus nu nog meer)

10. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
    Het was wel uitgeroepen tot best verkopende spel op de Gaystation II.
    Kijk maar naar PSII bij verschillende Gamesites hun top 5,
    GTAIII staat er overal in.

Je kan ook veel meer dan in Halo, + Halo is Science Fiction , dit maakt het voor sommige mensen minder aantrekkelijker. Ik krijg toch een ander gevoel als ik in een stad mensen afpoef i.p.v. ruimtewezens die niet bestaan.
    Versta mij niet verkeerd, Halo is dan echt een prachtspel ;)

11. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm, Kobold is probably right, I can't find anything about the confirmation of Grand Theft Auto III

Wel een interessant artikel, als deze op Xbox komt is het een topper :

http://www.gamers.com/game/1090988

:mad:

12. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, hij is gewoon simpelweg niet officieel aangekondigd. We weten allemaal dat hij pas komt als hij aangekondigd is, en dat de PC versie op die datum uitkomt.

Winkels zitten er VAAK naast.

13. TheOne2000

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop gewwon dat ze het geheim houden en dan ineens plop daar issie:9

14. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Helaas werkt dat niet zo, ze willen juist hun producten hypen door lang van te voren bekend te maken op welk platform(s) hij komt.

Maar ik hoop met je mee. :9

15. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    idd jammer dat dat niet meer zo werkt, kweet nog wel dat als je vroeger naar de speelgoedwinkel ging er zomaar een vet nintendo 8-bit spel kon liggen, met 16bit werd dit al minder, en nu zijn het de $$$ die de hypemachine doen draaien...
    ook wel begrijpelijk, het zijn tegenwoordig zulke grote projecten dat een flop ten koste van alles wordt vermeden...

16. SjorsBoomschors

SjorsBoomschors Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een nintendo 8-bit spel is veel makkelijker te maken als de spellen voor de doos.

maar laten we eerst maar hopen dat GTA 3 op de doos komt daarna hopen we wel dat die plotseling in de winkel ligt :)

17. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het al eerder vermeld, ik ga er niet van uit dat dat spel op de doos uitkomt. Er zou dan nu al gewoon gehyped moeten worden. Trouwens, ca. 6 maanden geleden had www.amazon.com en ook amazon.co.uk op hun site staan dat je het spel voor de doos kon bestellen en dat het gereleased zou worden in mei 2002. Dit is dus niet zo. Nog iets wat vraagtekens met zich meebrengt is dat Rockstar 6 maanden terug ca. op hun site over GTA3 hadden staan "Available on : Ps2" en "Soon on the : X-Box and PC". Ik heb geen link of zo, je hoeft het niet te geloven, maar dat stond er wel. Totdat het plotseling werd weggehaald, sindsdien heb ik er geen hoop meer in. Een week na die gebeurtenis heb ik ook trouwens een PS2 gekocht met GTA3, ook omdat er van die bezorgde ouders kwamen aankloppen dat het te grof was. In australie is hij al aangepast, daar had ik geen zin in. Dus ik heb mijn PS2 ook om die reden gekocht, ik heb er nog steeds heel veel plezier aan. Gaat mij niet of het mooi is, gaat mij om de games. Eerlijk is eerlijk hij heeft geinige games.

18. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
    True, maar als GTA naar de Xbox komt zal hij mooier en rapper runnen. Kijk maar naar THPS3, + we've got one level and one character eXtra :p

19. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
  20. LukasXX

LukasXX Wannabee-Diehard

Leuk Bevonden:
    0
    Goh, Ik hoop dat ie ook zomaar ineens, zonder aankondiging in de winkel zal liggen. Aangezien Microsoft genoeg geld heeft om dit te kunnen zien als een expiriment, en niet als een verkooptruc, zal het wel eens een redicale zet kunnen zijn!

Hoe dan ook, dit spel zal ik (of mijn broertje, want hij is de bezitter van onze doos) het spel aanschaffen!!
    on-ge-lo-fe-lijk gelikt!8) :cool:

Deel Deze Pagina