Release dates

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door PONKX, 18 jul 2002.

1. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wellicht dat ik erover heen heb gelezen of zo, dus als dat zo is mag deze thread direct gesloten worden en ik zou dan graag de link willen hebben van het volgende:

Zou het misschien niet handig zijn om een aparte pagina te maken met de "verwachte" release dates van spellen?

Ik weet heel goed dat het vervelend voor jullie is om precieze data op te geven en dat het nooit betrouwbaar is enz enz. Maar lijkt me toch een goed idee met een aparte pagina, waarin staat aangegeven wanneer een spel wordt verwacht. En dat het ook up to date wordt gehouden met bijv. als er elke week een nieuw spel komt dat er dan boven verschijnt "Let op je portomonnee, want vandaag komt Splinter Cell uit" of iets in die trant?

En om helemaal jezelf veilig te maken, eronder zetten "aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend". Bijv. ik noem maar wat, maar is maar idee. Laat maar weten.

2. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets is er toch al?

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Release dates zullen prominent in XBW 3.0 aanwezig zijn.. Als die ooit nog ns komt

4. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
  5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    We gaan releasedates nu gewoon uit de database halen gekoppeld aan een spel uit de db ofcorz. Gaat een stuk makkelijker dan een forum thread :)

6. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wel een handige tijdelijke oplossing. toch

Deel Deze Pagina