nou meestal wordt een game wel wat uitgesteld ( neem bv. blinx op de e3 zeide ze zomer 2002 toen werd het herfst en nu is het 1 dec ) maar laten we hopen dat deathrow eind september uit komt.
je wel hoor check de e3 press briefing video en na het stukje met blinx staat holiday 2002. en voor amerikanen is het holiday in juli en augustus.
ehhh, denk het niet. Ik heb 3 jaar lang in de states gewoond en daar bedoelen ze met holiday de kerstvakantie heur...
en als het mei is dan is de aankomende holiday de zomervakantie. en daarna stond ie gepland voor de herfst das nog voor de kerstvakantie.
Nee je hebt ht echt mis, met de holidays wordt ECHT kerst/nieuwjaar bedoeld, en de winter begint pas op de 21e van december, dat maakt eenr elease voor die datum nog een herfst titel
snik . in mijn engels boekje stond holiday=vakantie. maar ok jullie hebben gelijk. sorry, als blinx maar leuk word
Ja maar in Amerika heb je maar 1 'Holidays' periode, alle andere dingen heten wel holiday (meestal als het maar 1 dag is, als ik het nie fout heb) maar 'the holidays' zijn dus echt met kerst en nieuwjaar Zo heb je vandaag ook weer wat geleerd
Om eerlijk te zijn? Ik denk het niet. Wij hebben het flink gehypt maar Southend werkt er 'maar' met een man of 9 aan. Verder heeft het spel niet zoveel diepgang natuurlijk en hebben ze niet zoveel tijd hoeven te besteden aan verhaal, complexe omgevingene nzo. Dit wordt imho gewoon een erg leuk spel en een topspel om te LANnen