Mijn neef heeft de Amerikaanse versie, en die heb ik vorige week een poosje gespeeld.
+Grafisch er mooi en indrukwekkend.
+Goede AI van de vijanden.
+De jungle setting is heel erg tof een heel goed uitgewerkt.
+Hele goede sfeer, dit komt mede door het uitstekende geluid. Je hoort van alles in de jungle.
+Het customisen van je personage is leuk en zeer nuttig.
+Ik heb hem ongeveer 2 uur gespeeld en het verhaal was tot aan waar ik hem heb gespeeld goed.
+Nieuwe gameplay elementen zoals aan bomen hangen werkt erg goed, en is nuttig.
+De gevechten zijn netzo als in MGS 2 uitstekend.
-Het doktertje spelen als je gewond bent, is de eerste paar keer wel geinig, maar daarna haalt het de vaart uit het spel. Op een gegeven moment word je gigantisch afgetuigd en van een brug af gegooid. Je bent dan onderhand half dood, en je bent dan dik 5 minuten bezig om jezelf weer te fixen.
-Teveel fimpjes, ook veel actie filmpjes die erg vet zijn, dus dat scheelt weer, maar ook aardig wat saaie filmpjes.
-Teveel en te lange gesprekken via de radio.
Op deze kleine minpuntjes na vind ik het echt een supervet spel! Dit is de Metal gear waar we op zaten te wachten. Klasse gewoon
Ik schrok trouwens wel bij het beginfilmpje. Je ziet een gast uit een vliegtuig springen, en hij heeft zo'n zelfde masker op als Raiden of heeft in MGS 2.
Maar toen hij zijn masker er af smeet, was het gelukkig geen Raiden, maar iemand die er uitzag zoals Snake. Het is me trouwens nog steeds niet helemaal duidelijk met wie je nou speelt
Hier de officiele Europese boxart:
http://www.dgs-online.nl/image.asp?id=20737
Daar hadden ze wat meer van kunnen maken.
Klik om te vergroten...