[PC] Release Metal Gear Solid 3

Discussie in 'Games' gestart door MegaHerz, 17 nov 2004.

1. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat de exacte datum is dat Metal Gear Solid 3 hier in Nederland uitkomt. Ik heb namelijk al op gamespot.com gezien dat er een review is van de game dan lijkt het me dat ie snel ook hier moet zijn.

2. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou in Japan: Metal Gear Solid 3: Snake Eater voor 16 december
    Dus Amerikanen volgen ook zo'n beetje dan, en Europa moet denk ik tot begin 2005 wachten. Zie ook: http://www.gamer.nl/nieuws/23755
    Oud, maar toch.

3. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    Uhm..Metal Gear Solid 3 is sinds vandaag of gisteren in amerika uit. Hij is daar dus al te koop. Hier komt ie februari 2005 d8 ik.

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Klopt, in Amerika is hij vandaag uitgekomen. Voor Europa is echter nog geen vaststaande release datum bekend gemaakt.

Laatst bewerkt: 17 nov 2004
  5. MegaHerz

Leuk Bevonden:
    0
    verdomme daar weer wel en wij kunnen weer lekker lang wachten. Wat is dat toch altijd

6. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ghehe wij zijn meestal als laatste aan de beurt :mad:

7. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Amerikaanse flikkers...

8. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Staat bij play op maart, klopt meestal ook wel. Dus reken maar op maart volgend jaar :mad:

9. MegaHerz

Leuk Bevonden:
    0
    Nog langer wachten ik wordt er echt gek van ik wil hem NU.

10. The Outsider

The Outsider Know your damn role!

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is komt die in maart uit....wij krijgen wel weer een exclusieve bonus dvd...

MGS3 wordt/is de game voor ps2 :9

11. MegaHerz

Leuk Bevonden:
    0
    wel leuk een extraatje daar hou ik wel van.

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Ik heb de USA versie van MGS3 en ik moet zeggen dat jouw opmerking helemaal correct is. Ik heb hem nu bijna uitgespeeld (het zal toch wel na al die tijd haha), en hij is echt zo verschrikkelijk goed gewoon. De laatste x dat ik zo gegrepen werd door een game dat was bij......MGS op de PSX. Nu is dat weer zo, hij is echt geweldig. Beste game verkrijgbaar (bijna verkrijgbaar dan ;) ), hij is zelfs GTA SA voorbij gegaan op mijn lijstje van beste games....

13. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Binnenkort maar even een ps2 erbij halen. Alleen voor mgs3 :cool:

14. MegaHerz

Leuk Bevonden:
    0
    zekers moet je een ps2 halen mgs3 wordt echt de shit kan niet anders.

15. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    NTSC MGS3 heb ik net gespot bij DimensionPlus...

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ha! Deze game komt zeker in m'n verzameling. Zat laatst een trailertje ervan te kijken.
    MGS blijft top hoor.

17. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Owja die trailer die het begin intro laat zien... het zag er erg goed uit! :9

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mijn neef heeft de Amerikaanse versie, en die heb ik vorige week een poosje gespeeld.

+Grafisch er mooi en indrukwekkend.

+Goede AI van de vijanden.

+De jungle setting is heel erg tof een heel goed uitgewerkt.

+Hele goede sfeer, dit komt mede door het uitstekende geluid. Je hoort van alles in de jungle.

+Het customisen van je personage is leuk en zeer nuttig.

+Ik heb hem ongeveer 2 uur gespeeld en het verhaal was tot aan waar ik hem heb gespeeld goed.
    +Nieuwe gameplay elementen zoals aan bomen hangen werkt erg goed, en is nuttig.

+De gevechten zijn netzo als in MGS 2 uitstekend.

-Het doktertje spelen als je gewond bent, is de eerste paar keer wel geinig, maar daarna haalt het de vaart uit het spel. Op een gegeven moment word je gigantisch afgetuigd en van een brug af gegooid. Je bent dan onderhand half dood, en je bent dan dik 5 minuten bezig om jezelf weer te fixen.

-Teveel fimpjes, ook veel actie filmpjes die erg vet zijn, dus dat scheelt weer, maar ook aardig wat saaie filmpjes.

-Teveel en te lange gesprekken via de radio.

Op deze kleine minpuntjes na vind ik het echt een supervet spel! Dit is de Metal gear waar we op zaten te wachten. Klasse gewoon _O_ _O_

Ik schrok trouwens wel bij het beginfilmpje. Je ziet een gast uit een vliegtuig springen, en hij heeft zo'n zelfde masker op als Raiden of heeft in MGS 2.
    Maar toen hij zijn masker er af smeet, was het gelukkig geen Raiden, maar iemand die er uitzag zoals Snake. Het is me trouwens nog steeds niet helemaal duidelijk met wie je nou speelt

Hier de officiele Europese boxart:
    http://www.dgs-online.nl/image.asp?id=20737

Daar hadden ze wat meer van kunnen maken.

Laatst bewerkt: 22 dec 2004
  19. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook, spel is echt te leip voor woorden, maar vind de camera soms een beetje kut bewegen... :{ als je word gezien door soldaten kan je de camera niet de kant op laten draaien waar je wil waardoor je soms geen idee hebt waar die kills heen rennen :{ maar voor de rest geweldig _O_ _O_ _O_

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben het niet geheel met je eens. Ik heb inmiddels MGS 3 Snake Eater uit Amerika al een tijdje binnen en bijna uitgespeeld (denk ik tenminste).

In de pluspunten ga ik geheel met je mee. Alleen de minpunten ben ik niet helemaal met je eens.

De filmpjes zijn erg vet en een belangrijk onderdeel van het hele verhaal. Ze duren misschien lang, maar als je helemaal in het spel zit en je wil de tijd er ook voor nemen dan zuigt het spel je helemaal in het verhaal en zit je de filmpjes met open mond te kijken.

De enige keer dat je vijf minuten bezig bent met het "beter" maken van jezelf heb jij net als voorbeeld gebruikt. Daarna wordt het een belangrijk en leuk onderdeel van het spel.

Zie hier het verhaal over of je met Snake speelt ja of de nee...
    Ook speel je echt het gehele spel met Snake. Je krijgt in het begin van het spel een vraag voor je kiezen, welke MGS game je het leukst vond. Als je voor een bepaalde game kiest begin je met een masker, die later afgaat en dan ben je weer Snake. Dit blijft verder gewoon zo....

Deel Deze Pagina