Release Star Wars: Kotor Uitgesteld?!

Discussie in 'Algemeen' gestart door gambit, 10 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gambit

gambit Blizzard

Leuk Bevonden:
    0
    Schlechte Nachrichten für Xbox- und Star Wars-Anhänger: Eigentlich hätte in diesen Tagen hierzulande der lang erwartete Rollenspielhit 'Star Wars Knights of the Old Republic' für Xbox erscheinen sollen. Doch scheinbar ist dem Publisher EA beim Release ein Fehler unterlaufen.

Wie Areaxbox meldet, hat sich Electronic Arts an die Händler gewandt, damit diese die bereits ausgelieferten Exemplare von 'Knights of the Old Republic' zurücksenden. Grund für diese Massnahme ist die Tatsache, dass sich auf der Spieleverpackung und der Anleitung fälschlicherweise das Xbox Live Logo befindet. Da dieses Logo nur dann auf den Xbox-Gameshüllen zu finden ist, wenn der jeweilige Titel Online-Spielen unterstützt und nicht nur Downloads, will EA diesen Lapsus beim aktuellen 'Star Wars'-Rollenspiel, das bloss Online-Downloads bietet, korrigieren und neue Verpackungen nutzen. Der heiss erwartete Xbox-Titel wird somit erst zu einem späteren, noch nicht genau bekannten Termin nochmals ausgeliefert.

2. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, geloof je dat echt, dat EA Kotor alsnog gaat uitgeven... Dacht ut niet. En zo vlak voor de release wordt een game niet nog eens uitgesteld, alle winkels enz. hebben em al binnen.

Wat is je bron?

3. Alfa V6 Man

Alfa V6 Man Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Stond gisteren ook op de andere NL xbox site, maar is weer uitgesloten, dus gewoon 12 september.

4. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 10 sep 2003
  5. flipkop1984

flipkop1984 I Love Techno

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk zo'n bericht ik ben er zeker van dat iedereen dat kan verstaan :+ volgens mij gaat dit niet over uitstel maar da je zorgt dat je een echte game hebt omdat het aanbod waarschijnlijk te klein gaat zijn bij de release

6. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is maar gedeeltelijk waar... Het gaat om het terugzenden van de games door de winkels omdat het Xbox-zegel niet goed zou zijn... Daardoor zou de release worden uitgesteld... Maar goed, ook daar geloof ik niks van...

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    ergens anders had ik gelezen dat het toch weer niet uitgesteld was:confused: maar goed, niet echt belangrijk voor mij want ik hoef deze game niet

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    al dat gezeik dat de game uitgesteld zou zijn.. kap er gewoon mee. 12 September is de date en stop met huilen.. en al die Duitse onzin berichtjes.. wtf is er mis met jullie man, je bent tog niet zo naiv dat je dat geloofd :{ allemaal nonsens.. wacht gewoon 2 dagen en dan weet je het..

9. gambit

gambit Blizzard

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik iets te snel was met bovenstaande post.
    Lees net op een andere duitse site dat het alleen de duitste
    versie betreft.:confused: dat hoop ik in ieder geval!!

10. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad... Het is bijna onwijs zoveel dat er over de release van SW - KOTOR wordt geschreven... Een bewijs dat dit een zeer gewilde game is, maar alles wat in deze afzonderlijke topic staat, had ook gemakkelijk in de bestaande tread kunnen worden geplaatst, of helemaal achterwege kunnen worden gelaten... :D

Mmmmm... Dit spreekt voor zichzelf, denk ik... :cool:

Laatst bewerkt: 10 sep 2003
  11. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen in de landen waar EA de game uitgeeft is hij uitgesteld. Hier vallen dus Australië, Duitsland en nog een paar landen onder. In de UK, en dus ook NL, wordt hij uitgegeven door Activision. :)

Pech voor degene die bij dvdcrave hebben besteld dus.. :p

12. DIABLO

DIABLO Your Soul Is Mine!

Leuk Bevonden:
    0
    Zet er voortaan ook een nl vertaling bij |:- maar hij komt gewoon 12 september uit. dus alles komt goed.
    maar ff offtopic he. Hoezo heeft kotor 2 verschillende uitgevers. :confused: ok mischien loop ik nu achter. maar ik lees ook niet elke topic
    laterz

13. Locutus

Locutus X-Borg

Leuk Bevonden:
    0
    Lucasarts heeft in verschillende landen verschillende uitgevers / distributeurs. In Nederland is dit idd Activision, en die brengen Kotor gewoon de 12e uit.

14. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er bestaat niet voor niets een centrale topic lijkt me.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina