Release Timesplitters

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door exilim, 21 mrt 2005.

1. exilim

exilim mASter_eXiLim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of hier perse een nieuw draadje over gmaakt hoeft te worden, maar er valt mij wat op aan de release van de nieuwe Timesplitters, want bij de release lijst staat 24 maart en boven in de layout van XBW staat 25 maart... Niet dat ik er mee zit, viel me gewoon op.

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, over het algemeen komen games op een vrijdag uit? Ze zullen meestal paar dagen vroeger uitkomen, hehe maar thanks! Is inderdaad inconsistent, thanks voor het melden!

3. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    dat viel me ook al op, maar ik dacht maak er maar geen post van of anders krijg je daar weer gezeur over...maar ze hebben het al veranderd...

4. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Het is vrijdag goede vrijdag, zijn de winkels dan niet dicht? :eek:

5. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik me dus ook af :|
    wil hem waarschijnlijk meteen gaan halen!

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Meeste winkels sluiten de deuren om 18:00 op Goede Vrijdag.
    Als ik me niet vergis.

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    daarom is 't ook de 24e..

8. exilim

exilim mASter_eXiLim

Leuk Bevonden:
    0
    Maar nu isset goed. Ik weer helemaal tevreden.:9 Ik denk niet dat ik deze ga halen, ik weet niet waarom, maar hij lijkt mij niks aan...

9. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Play heeft hem al op voorraad,dus dan zal die hier ook binnen enkele dagen in de winkel liggen.

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dit viel mij ook al op. Ik vond een thread hierover nogal overbodig, maar had wel bijna Mirik willen pm'en:+
    In principe zal het niet veel uitmaken, de meeste winkels hebben het altijd wel rond die datum.

11. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Hiervoor kun je ook het contactformulier gebruiken, en selecteer dan even Content gerelateerd, anders krijgt de verkeerde persoon 'm :)

12. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Een enkele winkel is gesloten op GV en de sluitingstijden variëren tussen de 16:00 uur en 18:00 uur, de supermarkt waar ik werk tot 19:00 uur, maar daar zullen ze Timesplitters 3 wel niet verkopen :+. Winkels als Intertoys, Bart Smit, Mediamarkt en FRS zullen wel geopend zijn op GV.

13. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Laat ik het niet hopen, de winkels hier gaan normaal om 17:30 dicht, moet ik een half uur langer werken.

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    mense dan moete jullie ff melden hoe die mapmaker is (lijkt me egt zooooooo cool) maja want ik heb namelijk nu niet genoeg geld

15. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem al _O_ Vandaag gekocht bij de Free..

16. UmbraAlias

UmbraAlias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over foutjes gesproken, klik eens op die banner van timesplitters, dan krijg je Brothers in Arms;)

17. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em vandaag ook bij de FRS gekocht. Hij was nog gesealed _O_ Kheb em trouwens wel voor de PS2 gekocht omdat ik met mn xbox niet online kan. Geen CC |:-

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook last van maar hoe is de map maker??

19. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem nog niet echt goed kunnen uit testen maar mijn eerste indruk is wel goed..

Vaag is wel het volgende:

Mapmaker:

BELANGRIJK: als je MapMaker offline gebruikt, kun je je nieuwe of bewerkte plattegronden NOOIT uploaden of online met andere delen. Meld je dus eerst aan en start pas daarna MapMaker als je je plattegronden online wilt delen met anderen. (Al dus de handleiding..)

20. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd best vaag maar dat ding is waarschijnlijk de grootste reden waarom ik die ga kope, lijkt me zowiezo wel een vet spel en nog een vraagje zitten er bestuurbare vehicles in??

Deel Deze Pagina