ff offtopic ken de meeste/bijna alle afkortingen wel, maar IMHO is volgens mij In My ..... Opinion H = Holy ofzo edit: Honora..Honoreble..honourable...eervol
He TIPEX: Waar heb je hem dan gespeeld? Ik heb hem ff op de PS2 gespeeld...........erg slecht graphics, maar wel lekker racen. Ik hoopte dat het prbleem met de graphics er op de Xbox niet zou zijn. Maar ik kan het spelletje nergens vinden
De graphics zijn echt om te huilen, lijkt wel een PSX spel. En dan nog loopt het spel traag als dikke stront. Het gevoel van snelheid is niet aanwezig. Maar goed heb het spel niet langer dan een half uur gespeeld dus misschien wordt het later met snellere auto's beter maar ik ben bang van niet. De handeling van de auto's is ok.
Ik heb een filmpje van de PS2 versie gezien en het zag er wel netjes uit. Niets spectaculairs of zo maar toch. Dat met die driver AI die onthouden of je ze gehinderd of geramd hebt in vorige races vinnik wel cool. Nou ja, wacht wel op de reviews. Maar hij ligt dus al in de winkel ?
Bij digifan (haarlem) zeiden ze dat hij niet meer voor de Xbox uit zou komen.................... Maar TIPEX schijnt hem wel te hebben.......
Er is al duidelijkheid hoe TIPEX aan Total Immersion Racing komt........... DOWNLOADEN!??!!?!?!!! Hmmmm...... Niet echt de bedoeling lijkt mij
Ik vind het ontzettend lief dat je voor mij wilt bepalen wat goed en niet goed is maar daar gaat deze thread helemaal niet over dus blijf on-topic. Ik zal zelf wel proberen om met een gerust hart te gaan slapen vannacht. P.S. Ik rijdt ook wel een harder dan is toegstaan, steek niet altijd over bij een zebra pad. Sew me!