Damn, ik heb in maart meer geld nodig: Toptitels Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter Burnout Revenge The outfit Battlefield 2 OBLIVION Far cry Instinct Predator Mis ik er nog een??? Ik zal keuzes moeten maken. Oblivion komt er in ieder geval meteen! Welke gaan jullie kopen?
oblivion is nog helemaal niet zeker. omdat de uitgever nog geen datum heeft gegeven. Ik hoor ook van verschillende kanten dat hij pas in april komt.
Ben bang dat Ovlivion mart niet gaat redden.. ik denk dat ie nog wel 2/3 maand word uitgesteld, zo'n gevoel heb ik ik hoop dat ik het mis heb
Test Drive komt helemaal niet in maart. Dus waarom mensen deze noemen? :{ Ik zit er aan te denken om Ghost Recon: Advanced Warfighter te kopen. Hopelijk verschijnt er een demo op de Marketplace.
hopelijk heb ik tegen die tijd een HD, ik heb nog veel in te halen wat demo's betreft deze releases kan ik er eigenlijk niet bij hebben
Ja, Maart wordt zeker een leuke maand Maakt niet uit als Oblivion nog effetjes wordt uitgesteld, ik koop in ieder geval Fight Night Round 3 en Ghost Recon. En, weet iemand trouwens wanneer dat mooie MotoGP spel verwacht wordt ?