In amerika is het bij een winkel van Wal-Mart in Maryland goed uit de hand gelopen las ik op het Internet. Niet normaal meer gewoon 300 man op de vuist Voor de xbox 360. Hier is het stuk wat er stond op de site waar het stond plus link. http://www.gamer.nl/nieuws/28556 Rellen hebben gisteren in een Amerikaanse winkel ervoor gezorgd dat de geplande verkoop van Xbox 360 consoles niet door kon gaan. 300 mensen hadden zich voor een Wal-Mart in Maryland verzameld. Sommigen stonden er al 12 uur te wachten op de nieuwe verrassing van Microsoft. De klanten hadden onderling een nummersysteem afgesproken, maar toen een winkelmanager vertelde dat het op basis van "wie eerst komt eerst maalt" zou gaan, brak de hel los. Sommige klanten werden omver geworpen en verdrukt in de chaos die er daarna ontstond. Gelukkig waren er geen zwaar gewonden, aldus een woordvoerder van politie. Nadat de politie de orde hersteld had besloot de winkel de verkoop af te gelasten en stuurde iedereen naar huis.
Dat bewijst maar eens dat die Amerikanen maar een raar volk zijn. Op de vuist Gaan om een spelcomputer waar zijn we in Gods naam mee bezig. Hier in Ons eigen Nederland zal dat niet zoo snel gebeuren althans niet op zoon schaal. Om dat hier de mensen over het algemeen iets normaler zijn. Ik eet mijn Xbox 360 op als het er straks hier ook zoo aan toe gaat.
Geef toe jij vind het leuk om topics te openen Maar kon je dit niet beter in de al reeds bestaande topic zetten: misschien een idee? Dat is voor jezelf ook makkelijker hoef je niet 10000 keer heen en weeer te gaan Hier is ie:ROFL, lol die is ook van jou deze topic whaha wrom zoveel topics joh raakt iedereen het overzicht kwijt. Misschien een ideetje or http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=77906 Trouwens wel genaaid. Maar ik denk dat het hier wel los zal lopen or. Hint: neem iemand mee als je de xbox 360 gaat halen
Hehe dan ben jij nog nooit bij de aldi wezen kijken als er weer eens een aanbieding is. Natuurlijk niet zo groot als daar over de xbox360 maar paar klappen heb ik wel zien vallen.
Wat ik nog erger vind zijn de prijzen op Ebay.com Er is zelf iemand die $ 1200 of $ 1500 ervoor durft te vragen.
wel krankzinnig, ik neem wel iemand mee als ik xbox 360 ga halen... een vriend namelijk, die m ook gaat halen
Ik weet zekers dat we ook zoiets kunnen verwachten in Nederland, vooral de grote steden zoals Amsterdam of Rotterdam.
MMM kan maar ik hoorde dat juist de problemen in wateringen zich sterk voordeden. En dat op de launch dag er al een paar ME busjes paraat stonden. OW wacht ff dit werkt niet jij hebt er 1 gewonnen MY bad. Maar ik denk dat het wel los loopt. Wij nederlanders zijn zo sociaal. Ik woon in zeeland. (egt waar) En de FRS van middelburg(stad in zeeland) verkocht 1 !!! pre order. En die heb ik Dus ik denk dat het wel meevalt hier. Moeter er tog wel hele rare dingen gebeuren
ik denk niet dat het in nederland zo erg wordt, omdat we hier niet zulke groote warenhuizen hebben maar meer kleineren winkels verspreidt hebben.
Precies. Het zal hiet inderdaad niet zo snel gebeuren, maar niet omdat wij zulke vriendelijke mensen zijn maar eerder om de bovenstaande reden. Bovendien zijn Nederlands misschien niet zo fanatiek om een console, maar om kaartje voor een concert of iets dergelijks kan ik me vergelijkbare tafarelen in Nederland voorstellen.
haha ja idd, er leven tog een zoot rare mensen op deze planeet daar word je bang van maar om nou iemand in elkaar te meppen om eerder 400 ballen uit te gaan geven aan een console
Cool dat je dat gevonden hebt. Maar jah Ms schijnt mee te hebben gedeeld dat ze winst willen maken op de games en accesoires en op de live toepassingen.
Het is niet te hopen dat als de xbox 360 uit komt in Europa er zich rellen voor gaan doen. Bij winkels of waren huizen. En het is zeker niet goed als dat in een grote stad zoo als Parijs zou gebeuren. Daar zijn ook grote waren huizen en laat het nu toevallig zoo zijn dat Parijse weken in de ban is geweest van rellen. En het nu weer wat rustiger is en het te hopen is dat het zoo blijft. En dat een rel om een xbox 360 dat vuurtje weer opnieuw kan doen oplaaien.
Wil je graag een 360 ga je daar fanatiek voor die winkel wachten, na 12 uur wachten krijg je een tik op je knar! Tja, die xbox kan je dan wel vergeten! Nou lekker daar in Amerika dus! Ik denk trouwens dat ze beter nog even konden wachten met release in Europa , dan was er een stuk minder 'paniek' geweest! Maar ja, dan hadden wij natuurlijk nog langer moeten wachten op de 360, dat is dan ook weer niet fijn... Xbox3 zal wel niet een wereldwijde release krijgen lijkt mij!