Rellen in Amerika om xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door harry potter, 24 nov 2005.

1. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In amerika is het bij een winkel van Wal-Mart in Maryland goed uit de hand gelopen las ik op het Internet. Niet normaal meer gewoon 300 man op de vuist
    Voor de xbox 360.

Hier is het stuk wat er stond op de site waar het stond plus link.
    http://www.gamer.nl/nieuws/28556

Rellen hebben gisteren in een Amerikaanse winkel ervoor gezorgd dat de geplande verkoop van Xbox 360 consoles niet door kon gaan. 300 mensen hadden zich voor een Wal-Mart in Maryland verzameld. Sommigen stonden er al 12 uur te wachten op de nieuwe verrassing van Microsoft. De klanten hadden onderling een nummersysteem afgesproken, maar toen een winkelmanager vertelde dat het op basis van "wie eerst komt eerst maalt" zou gaan, brak de hel los.

Sommige klanten werden omver geworpen en verdrukt in de chaos die er daarna ontstond. Gelukkig waren er geen zwaar gewonden, aldus een woordvoerder van politie. Nadat de politie de orde hersteld had besloot de winkel de verkoop af te gelasten en stuurde iedereen naar huis.

2. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Is best erg en dat alleen maar voor een console!

3. kevin_16

kevin_16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik me wel voorstellen als die manager dat zo zegt.

4. harry potter

Leuk Bevonden:
    0

Dat bewijst maar eens dat die Amerikanen maar een raar volk zijn. Op de vuist
    Gaan om een spelcomputer waar zijn we in Gods naam mee bezig. Hier in
    Ons eigen Nederland zal dat niet zoo snel gebeuren althans niet op zoon schaal.
    Om dat hier de mensen over het algemeen iets normaler zijn. Ik eet mijn
    Xbox 360 op als het er straks hier ook zoo aan toe gaat.

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Geef toe jij vind het leuk om topics te openen:) Maar kon je dit niet beter in de al reeds bestaande topic zetten: misschien een idee? Dat is voor jezelf ook makkelijker hoef je niet 10000 keer heen en weeer te gaan

Hier is ie:ROFL, lol die is ook van jou deze topic :) whaha wrom zoveel topics joh raakt iedereen het overzicht kwijt. Misschien een ideetje or:) http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=77906

Trouwens wel genaaid. Maar ik denk dat het hier wel los zal lopen or.
    Hint: neem iemand mee als je de xbox 360 gaat halen:D

Laatst bewerkt: 24 nov 2005
  6. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Zal dat hier ook gebeuren?

Hebben ze wel eens in de VS van een Pre-order actie gehoort?

7. QuickSilveR

QuickSilveR Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hehe dan ben jij nog nooit bij de aldi wezen kijken als er weer eens een aanbieding is. Natuurlijk niet zo groot als daar over de xbox360 maar paar klappen heb ik wel zien vallen.

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Waar woon jij dan???:D Nee sorry nog nooit gezien:)

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wat ik nog erger vind zijn de prijzen op Ebay.com
    Er is zelf iemand die $ 1200 of $ 1500 ervoor durft te vragen.

10. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel krankzinnig, ik neem wel iemand mee als ik xbox 360 ga halen... een vriend namelijk, die m ook gaat halen :p

11. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet zekers dat we ook zoiets kunnen verwachten in Nederland, vooral de grote steden zoals Amsterdam of Rotterdam.

12. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga m'n xbox 360 even op marktplaats zetten omtekijken wat mensen er op gaan bieden 2 Dec :D

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    MMM kan maar ik hoorde dat juist de problemen in wateringen zich sterk voordeden. En dat op de launch dag er al een paar ME busjes paraat stonden.

OW wacht ff dit werkt niet jij hebt er 1 gewonnen|:- MY bad.
    Maar ik denk dat het wel los loopt. Wij nederlanders zijn zo sociaal.O-) Ik woon in zeeland. (egt waar) En de FRS van middelburg(stad in zeeland) verkocht 1 !!! pre order. En die heb ik:) Dus ik denk dat het wel meevalt hier. Moeter er tog wel hele rare dingen gebeuren;)

14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik denk niet dat het in nederland zo erg wordt, omdat we hier niet zulke groote warenhuizen hebben maar meer kleineren winkels verspreidt hebben.

15. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Precies. Het zal hiet inderdaad niet zo snel gebeuren, maar niet omdat wij zulke vriendelijke mensen zijn maar eerder om de bovenstaande reden. Bovendien zijn Nederlands misschien niet zo fanatiek om een console, maar om kaartje voor een concert of iets dergelijks kan ik me vergelijkbare tafarelen in Nederland voorstellen.

16. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kostprijs Xbox 360 Premium 525 dollar.

17. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    haha ja idd, er leven tog een zoot rare mensen op deze planeet daar word je bang van _O_ maar om nou iemand in elkaar te meppen om eerder 400 ballen uit te gaan geven aan een console 8)

18. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Cool dat je dat gevonden hebt. Maar jah Ms schijnt mee te hebben gedeeld dat ze winst willen maken op de games en accesoires en op de live toepassingen.

19. harry potter

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet te hopen dat als de xbox 360 uit komt in Europa er zich rellen voor gaan doen.
    Bij winkels of waren huizen. En het is zeker niet goed als dat in een grote stad zoo als Parijs zou gebeuren. Daar zijn ook grote waren huizen en laat het nu toevallig zoo zijn dat
    Parijse weken in de ban is geweest van rellen. En het nu weer wat rustiger is en het te hopen is dat het zoo blijft. En dat een rel om een xbox 360 dat vuurtje weer opnieuw kan doen oplaaien.

20. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je graag een 360 ga je daar fanatiek voor die winkel wachten, na 12 uur wachten krijg je een tik op je knar! Tja, die xbox kan je dan wel vergeten! Nou lekker daar in Amerika dus!
    Ik denk trouwens dat ze beter nog even konden wachten met release in Europa , dan was er een stuk minder 'paniek' geweest! Maar ja, dan hadden wij natuurlijk nog langer moeten wachten op de 360, dat is dan ook weer niet fijn...
    Xbox3 zal wel niet een wereldwijde release krijgen lijkt mij!

Deel Deze Pagina