Renegade Clans

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door blackdisc, 1 nov 2003.

1. blackdisc

blackdisc Guest

heeft iemand een C&C renegade clan waar ik bij kan ?????

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    geen idee, zullen we er samen 1 maken dan?

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Lang geleden dat ik het gespeeld heb, maar vanaf dinsdag heb ik sneller inet en dan ga ik zeker renegade weer spelen. Die multiplayer in de game is echt goed.

4. blackdisc

blackdisc Guest

jah vind ik ook die is egt vet!!!

5. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Tenminste niet doelloos knallen maar echt teamverband. Basis verdedigen, repareren, aanvallen, tanks repareren enzo. Kan niet wachten tot ik hem weer eens lekker online kan gaan zitten spelen!

6. blackdisc

blackdisc Guest

ik speel hem al steeds on line
    wil je mij nickname weten daarbij ?? dit is um
    Lpfan11

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Moet denk ook een nieuwe nick gaan aanvragen, weet mn ouden niet meer:D Maar als ik van de week online ben met renegade zal ik je mn nick wel geven. Misschien kunnen we dan zelf een clubje of clan oprichten, zodat we een vast groepje hebben om mee te spelen etc.

8. blackdisc

blackdisc Guest

ok doen we!

9. gerjan

gerjan Guest

Ik heb hem hier ook nog liggen, nog nooit gespeeld btw, kzal het eens proberen

10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Sommigen vinden hem slecht, anderen vinden hem goed. Heb m nog nooit uitgespeeld, was pas op de helft ofzo, na die onderzeeƫr oid. Maar multiplayer vind ik het beste ooit. Niet met zn allen rond lopen knallen maar of aanvallen of verdedigen etc. Dat was zeker cool. En dan nog in voertuigen rijden/vliegen om aan te vallen of mensen te vervoeren, en die voertuigen moeten ook weer heel blijven in een strijd dus daar zijn engineers goed voor. Damn wat verlang ik naar deze multiplayer. Dinsdag, schiet op!

11. blackdisc

blackdisc Guest

jah ik cker vet spel ik hou van rushen en als je dan nog eens gebouwen kapot kunt maken dan ben je helemaal al gode bezig

12. gerjan

gerjan Guest

Kga hem nu installeren,

min specs:

P2 300, 64 Mb RAM, Win 9x/2k/XP, DirectX 8, 3D Card, 900 Mb HDD

Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2003
  13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    En dan die strijd tussen mensen die gebouw aanvallen, mensen die gebouw verdedigen en mensen die gebouw repareren tijdens aanval, damn dat was cool. En als je gebouw het toch begaf kon je bijv geen wapens of voertuigen meer kopen. Alleen snapte ik nooit waar ik zo een nucleaire bom moest plaatsen maar dat komt zeker wel goed.

14. blackdisc

blackdisc Guest

jah denk het wel maar het tofste van tanks is met een hele zwerm tegelijk aanvallen
    echt VET!

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    of snipen:D
    of proberen die guardtower uit te schakelen, want zodra je in vijandelijk gebied komt wordt je opgeblazen:D en dan met tank die guardtower opblazen en jij direct vanuit gangenstelsels binnensluipen en bommen plaatsen etc. Damn dit spel is cool! Morgen, schiet op.

16. blackdisc

blackdisc Guest

yep de teamwork is heel belangerijk in dit spel zonder team geen winst

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ai, casema heeft een fout gemaakt, krijgen we basic ipv power. Meteen gereageerd maar kan best een paar dagen duren voordat we nu power krijgen. Dacht dat morgen basic aangelegd wordt en na een paar dagen komen ze dan power aanleggen. Ik heb nog wel een bevestiging van power abbo. Maar goed, dat merk ik morgen wel. Zolang router maar werkt en het snelheid omhoog is moet online gamen morgen wel lukken. Zal wel spel ff moeten installen en multiplayer patch of upgrade moeten downen (heb spel origineel maar moet iets downen nog om online te kunnen ofzo). En dan ga ik weer volop tanks en gebouwen repareren. En zelf lekker met tanks rijden en dan zonder lag, want anders sprong me voertuig alle kanten op in het level:D

18. blackdisc

blackdisc Guest

jah haha vet!

19. blackdisc

blackdisc Guest

komop heeft hier echt nirmand een renegade clan waar ik bij kan ????

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Aarg, krijg ik router niet aan de slag, heb ik nog niet het goede abbo, basic ipv power. maarjah, heb iig internet en straks maar ff proberen renegade online te spelen als ik er tijd voor heb.

Deel Deze Pagina