C&C Renegade Waarom is dit spel op geen enkele consule te krijgen? Deze zou het best goed doen denk ik. Wat vinden jullie?
Hij zou bagger verkopen Ik heb hem tot mijn grote spijt voor GVD €50,- gekocht En nu heb je een pakket voor €30,- waar ze allemaal inzitten, van tiberian sun t/m renegade (en nee, geen generals)
Was wel zeker mooie games zou ook leuk vinden als die op xbox komt want is zeer goede game, maar wat dodgie al zegt dat hij bagger zou verkiopen!!
Zijn er nog andere spellen die op de consules, moeten komen? Een vriend van mij zegt dat hij graag flight simulator op de consules (Xbox) ziet verschijnen.
Sommigen vinden Renegade super, anderen vinden het niks, zoals bij meerdere spellen. Ik vind het een supergame met een erg goede multiplayer. Net loos knallen maar je basis en medespelers verdidgen tegen de vijand. Zeker een van de coolste mp-games voor mij dan. Nu met sneller inet ga ik het zeker weer spelen.
http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=40500 hier is al een thread over gemaakd door mij
Mag je erop attenderen dan het consoles zijn, en geen consules De enige flight simulator die ik ken op de Xbox is crimson sky, niet bepaald realistisch, erg arcade.. maar wel erg tof.. Dat was volgens mij de enige.. maar dat kan aan mij liggen..
je vergeet yager maar ik denk dat renegade een beetje achterhaald is. het spel is al zo lang uit dat ik denk dat ze beter gewoon een hele nieuwe versie kunnen gaan maken.
hij zou het goed hebben gedaan op de consoles, helaas is de game wat verouderd en zouden ze van goede huize moeten komen om deze game nu nog aan te laten slaan... Maar ik vond hem zelf wel tof!