vreemd genoeg krijg ik van MS mailtjes dat mijn Xbox zal worden opgehaald op mijn eigen verzoek. heb diverse malen mails gehad met trackingnummers van UPS en het UPS mannetje heeft al diverse malen geprobeerd het pakje aan te bieden van MS Repair. Heel erg vreemd, ik heb namelijk alleen een mail gestuurd over het Reward Pack en daar mijn gegevens in verstrekt. In het pakje schijnt verpakkingsmateriaal te zitten voor mijn Xbox om 'm op te sturen. Heb MS al terug gemaild, maar geen reactie... Heeft iemand toevallig ook post van MS Repair gehad?
mail ik MS hierover... weten ze het ook niet of dit nou een foutje is of toch het reward kitje... afwachten tot UPS komt is het advies... komt overigens uit Duitsland van Microsoft Repair Center en weegt 0.5 Kilo... dat is alles wat er bekend is...
Dat is de repair doos, het repair centere zit nml in Duitsland. Kep de mijne al een keer op moeten zturen.......en het Reward pakket krijg je van Fedex, niet UPS........
fuck! dan hebben ze een flinke fout gemaakt bij MS! Ipv mijn reward pack een repair doos... lekker hoor! wordt dus weer mailen... thanks for the answer by the way!
Nu krijg ik van MS de volgende mededeling: Hi Niels, Thanks for contacting the Xbox Customer Care Team with your query. The reward packs are being processed by the repair centres so it is possible that your reward pack was somehow entered in the system as a repair order. The best thing to do is to wait and see what you receive in the package. If it's the reward pack great! If not then please contact us again and we will sort it out for you. We hope this has answered your question but in the meantime if you require further assistance or clarification please do not hesitate to contact us again. Kind regards, The Xbox Customer Care Team. Dus wie weet komt alles toch nog goed...
Als je binnen 2 dagen geen doos van UPS krijgt......is er geen probleem.....dan komt je reward pack gewoon jouw kant op. Tenzij MS heeft gezegd dat UPS langskomt, want dan is er wel degelijk iets fout gegaan. Fedex doet de levering van de Reward packs nml. suc6
helaas... UPS kwam vandaag met een doos om mijn xbox op te sturen naar het Repair Center in Duitsland... iets flink fout gegaan en ze bieden nu hun verontschuldigingen aan. ik krijg spoedig een echt reward pack zegt men... we wachten af!
uhh... snel hebben ze gezegd... ik wacht inmiddels ook al 3 weken... maar bij mij is de aanvraag voor games dus op de repair stapel gekomen bij MS. Dus door die fout heb ik nog niets gehad. Maar nu zeggen ze na mail contact... snel!