zoals al in een eerdere thread vermeld maken sommige xboxen krassen, de mijne maakt ook haarkrassen op de cd en ben op onderzoek uitgegaan. De procedure die je moet volgen is het 0800 nummer bellen en evt vragen naar Wouter (the dutch guy) je krijgt nu een kartonnen doos thuis gestuurd precies hetzelfde als de verpakking maar zonder kleur en logo's. er wordt een 0800 nr meegeleverd en uitleg over hoe te versturen. bel het 0800 nr om een afspraak te maken met UPS en meld je code vervolgens zal de doos op dag/tijd opgehaald worden en 6 of 7 werkdagen weg zijn. greetz The One 2000
Heeft er wel eens iemand gezien dat het spel of de dvd hierdoor slechter draait of wat dan ook? Want ik had nog gebeld naar dat 0800-nummer, en daar zeiden ze echt dat dat niet was!
Ze zitten in dublin en ze begonnen dat de box omgewisselt zou worden maar dat moet ik nog zien ga er een marker opzetten denk ik
En nu zeker een maand zonder xbox Ik hoop bythe way dat die ptt vrienden, met het pakketje gaan gooien. Kan die gelijk weer retour
Laat iemand eerst maar eens zijn xbox via deze procedure goed werkend terugkrijgen. Zou me nml. niks verbazen als je er weer 1 terugkrijgt die ook krassen maakt. Maar als je inderdaad je xbox terugkrijgt en hij maakt geen krassen meer, dan stuur ik de mijne dus ook op. Met Jedi Knight II kan ik zometeen toch weer even vooruit op mijn pc
uit ervaring met dat soort procedures denk ik dat ze hem gaan repareren. En daarna terug sturen, zeker als je hem gaat markeren (tegen aan pissen ofzo ) Enkel als je gaat schreeuwen dat het 'business critical' is dan zullen ze het wel swappen.
toch liever gerepareerd dan dat ie straks helemaal niets meer leest want die krasjes moeten toch ergens vandaan komen en als dat iets de lens is ben ik daar niet blij mee.......dus op goed geluk
Als het zo is dan heb je net een superlaser gecreeerd die NASA ook gebruikt om kometen mee kapot te schieten zodat ze alngs de aarde vliegen..>
Ik had laatst tony hawk 3 gekocht, zat er echt een gruwelijk dikke kras in, echt met een schaar erin gekarft ofzo.... Je voelde hem heel goed als ging je er met je vinger langs.. en toch bleef ie goed werken. Ik heb hem wel geruild Dus die kleine krassen boeien absoluut niet, iedereen begint erover, maar als niemand iets zei had niemand hierover zitten panieken, mijn eigen dvds en cdroms hebben krassen en doen het allemaal, das gewoon normaal, na verloop van tijd komen die erop.
haarkrassen zitte id bij mij op de disc zelf maar op de binnenring zit er op alle disc's een kras van een nagel dik
Hoe zien die krassen er eigenlijk uit? Op mijn Halo cd staat wel om de cm een lijn die helemaal rondom gaat, het lijkt net een lange kras, maar volgens mij hoort dat. Herkent iemand dit?
Dvdtje bestaat uit versch. laagjes, daar lopen twee van die laagjes in mekaar over ofzo. Iig, hoort dus