Hallo iedereen Probleem, mijn xbox springt niet op. Hij blijft gewoon 'af' staan als ik op de power- of ejectknop druk. De mensen die hun xbox al eens moesten laten repareren, waar zijn jullie gaan aankloppen? En de prijs? mvg
Als hij binnen de garantieperiode zit (2 jaar) kun je MS het beste bellen en dan repareren zij hem gratis. Als je buiten de garantie periode zit, kun je je xbox het beste zelf open maken, grote kans dat het gewoon een los kabeltje is.
Ik had zo'n piemol van de MS servus gebelt(een sagrijnige belg) en die zei dat voor de controller 1 jaar en console gloof 2 jaar., Ik heb daarna maar zelf m'n controller gemaakt omdat ie al over het jaar limiet was
nee klopt.. ik heb mijne nog niet zo lang en daar zit geen garantie op dus als ik problemen ermee heb moet ik hem zelf open maken
mijn rechter analoge stick is iets mis mee. maar helaas geen garantie meer en moet voor mn xbox360 sparen. weet iemand hoe dit te repareren valt?
Maak hem even open en kijk of er iets afgebroken is ofzo. Maak hem dan ook voorzichtig schoon. Zonder water natuurlijk Succes
ik had ook een keer iets met me analoge sitck en die had ik toen opengemaakt en alles weer beetje schoongemaakt enzo en toen deed ie t weer
hallo ik heb een xbox 1 maar hij wilt niet aan gaan maar ik wil hem laten maken maar hoeveel gaat het ongeveer kosten ??
Je kickt wel een heel oud topic Anyway, je zou bij een gameshop aan moeten kloppen of bij MS zelf, maar ik denk niet dat MS nog ondersteuning geeft op een product die zijn levenscyclus al een jaar of 2-3 geleden heeft beƫindigd.