na wat meer info op dit forum en nader onderzoek.
Nadat ik eindelijk mijn reward pack had binnen gekregen. Heb ik me er ook in verdiept. Mijn XboX maakt ook krassen (productie datum 20-2-2002, Eerste Media Markt Rotterdam voorraad)
Ik heb een Xbox van een vriend (maart 2002 SILVER, FRS) bekeken, de tray oppervlakte waar de disc's op leunen is glans achtig (dit is om de wrijving met een disc te verminderen) die van mij is mat met krasjes erop. Verschil is HEEL duidelijk. (op een foto's is het onduidelijk)
Dus foute boel, al maak het geen reet uit met gameply, DVD disc's worden zeker onnodig beschadigd, hoe vaker je eject hoe meer krassen, lange bochtige krassen aan de kanten van een DVD disc...dit zuigt zwaar. Als ze nou de lade van de philips cdr3610 hadden genomen (beschermhoekjes van rubber waar de cd op ligt) dan had dit nooit gebeurd...hele domme research test fout...of zeker om de productie kosten te verlagen ofzo...maar ja shit happens, ik stuur hem zeker terug nadat me mailtje is beantwoord (zal eigenlijk iedereen moeten doen met dezelfde lade / probleem )
Laatst bewerkt: 13 jun 2002