repareren

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Quilibre, 2 jul 2003.

  1. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox heeft de laatste tijd af en toe van die slome invallen, dat ie ff blijft hangen, of erg sloom gaat.

    waar kun je je xbox laten reparen, gewoon waar je em gekocht heb ofzo?
     
  2. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is 't 't beste om 't even aan de MS klantenservice te vragen (0800 nummer) van wat ik heb gehoord komen ze em dan gewoon bij je ophalen en weer thuis brengen
     
  3. WingedMagician

    WingedMagician The magic bird

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Gratis????
     
  4. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    08000233894 okee, zal vast wel weer aardig wat kosten.
     
  5. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    depends: als t binnen de garantie valt qua tijd en oorzaak is 't gratizzzzzzzzz :+
     
  6. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    gratis ja

    100% gratis
     
  7. Spuit elf

    Spuit elf Guest

    ja ik heb net gebelt en ze komme hem snel ophale zei dat wef dus....maar ik heb mijn xbox al welles opgemaakt omdat ik gek werd van die dirty disc errors weetje dus heb ff hem schoongemaakt ff alle stof eruit gezogen..
    dan heb je toch nog wel garantie/? ja toch ...
    anders merk ik het wel als ze hem komme ophale
    greez
     
  8. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    moved naar hardware
     
  9. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    als je hem open hebt gemaakt heb je geen garantie meer; helaas
    er zit een seal op en als je em open maakt gaat die stuku ofzo en dan vervalt de garantie
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2003
  10. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em nog niet open gemaakt dus wat dat betreft moet et goed zitten
    en begin augustus heb ik em een jaar dus volgens mij heb je dan ook nog garantie
    :cool:
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2003
  11. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon Microsoft bellen en zeggen wat er aan de hand is. Je krijgt dan een doos toegestuurd waar je je xbox in moet doen. Die komen ze de volgende dag halen en na een dag of vier is ie weer helemaal goed terug.
     
  12. Q-Warp

    Q-Warp Guest

    Idd gewoon MS bellen, dan komen ze hem halen, word ie gerepareerd en da krijg je hem weer gloedje nieuw terug en dat allemaal razend snel! Wie wil dat nou niet?:D
     
  13. Rego

    Rego Reg0wnage!!

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Best zonde dat je hem opengemaakt, als je ergens last van hebt kan je hem altijd beter niet openmaken en gewoon opsturen want je bent dan misschien meer tijd kwijt maar je hebt dan wel zeker weten een goed xbox terug. Of ze reparen hem of je krijgt geloofk zelfs een nieuwe als hij het niet goed door een oorzaak waar jij niets aan kan doen. Het is trouwens bij zo goed als alle hardware zo dat er zo'n seal opzit zodat ze kunnne checken of hij open is gemaakt dus het is nooit slim.
     
  14. ABundy

    ABundy DOH

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Moesten jullie ook engels lullen bij het bellen van dat 0800 nummer?
     
  15. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dan gaan we maar ff bellen voor dat het te laat is
     
  16. Spuit elf

    Spuit elf Guest

    heb maandag me xbox gestuurd naar die kankahlijahs heb em nu binne (woensdag) zat een brief bij met de mededeling dat ze mijn xbox niet hebbe gemaakt omdat ik geen garantie meer heb :mad: KANKAH BILL GATES
    je heb toch 2 jaar garantie of ben ik gek? grafhonde ! nu zit ik met een kapotte xbox en TIG SPELLE
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Had je hem zelf al eens open gemaakt? heb je de helpdesk al gesproken
     
  18. Spuit elf

    Spuit elf Guest

    ik heb net die kankahlijahs uit ierland ofzo gebelt en hun zegge ja ik kan er ook niks an doen blabla ik moes maar microsoft nederland belle. weet jij het nummer daarvan scheld ik ze daar de ****** uit
     
  19. Spuit elf

    Spuit elf Guest

    en nee ik heb hem niet opgemaakt
    hier ik typ die brief wel over die erbij zat.


    RE: Console returned: NOT REPAIRED

    dear xbox enthusiast:

    thank you for returning your xbox console to us for investigation.
    an ispection of your console has revealed that tampering or attempted tampering of the console has occurred. the warranty prohibits such tampering and as a result your warranty has been rendered void. furthermore, microsoft is unable to offer repair services for a tampered xbox console there fore the console being returned to you as-is, not repaired. if you were charged, your charges will be refunded by cheque
    if you have further questions please contact the xbox call sentre

    sincerely

    xbox repair service

    nah ben ik lekker mee !! ****** lijers bel je op krijg je alleen te horen ja ik kan ook er niks an doen en u moet rustig blijven als je gvd 16 spelle heb en live en heel die kankah zooi van extra's
    zei die kankah slet dat ik een nieuwe xbox moes aanschaffe wat een malloot zeg betaal je 500 euro in het begin voor zo'n ding gaat ie naar 1 jaar en 3 maande kapot ! kleine moeite om hem te maken en ze weten ook wat er mis is met dat ding want die drive is gewoon SLECHT
     
  20. Spuit elf

    Spuit elf Guest

    KAN IEMAND MIJ HELPE OF ZIJN JULLIE TE LAME OM ME TE HELPE
     

Deel Deze Pagina