hoi allemaal, ik heb sinds kort mijn speedtouch 580i vervangen voor een fritzbox 7360. nu wil ik mijn Speedtouch580 als repeater aansluiten op mijn fritzbox. dit gaat aan de kan van de Fritzbox allemaal prima, maar ik heb werkelijk geen idee hoe ik de operating mode van mijn speedtouch op repeater kan zetten. ik kan ook niks vinden op google ik zou graag wat hulp gebruiken. gr Barend ps: ik doe dit omdat het bereik van de fritzbox slechter lijkt dan die van de speedtouch, maar we hebben hem toch vervangen omdat mijn moeders pc niet werkte met een versleuteld netwerk op de speedtouch (op de fritzbox lukt dat wel)
De 580i (Experia) kan je helaas niet gebruiken als repeater omdat de firmware van KPN dit niet ondersteund. De firmware vervangen door de originele van Thompson gaat ook niet omdat de firmware van KPN dit blokkeert. Er zijn een aantal alternatieven. 1. Netwerkkabel. 2. Router kopen die brugmodus ondersteund. 3. Homeplugs , http://www.alternate.nl/html/product/TP-LINK/TL-WPA281_Starter_Kit/994537/? 4. Repeater. Moeten jullie de 580i niet terug sturen ??
Om de 580i in brigmodus te kunnen zetten hem je een Speedtouch 180 nodig. Alleen worden deze dingen al eeuwen niet meer gemaakt. De Speedtouch 180 is een repeater.