reply schrijven en plaatje invoegen.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door nielzo, 29 sep 2002.

1. nielzo

nielzo Guest

ik probeer een reply te schrijven en ik wil er een paar plaatjes in doen. ik heb wel gezien dat er IMG staat waar je een link in kan typen maar ik wil er een plaatje in zetten die al op mijn computer staat.
    Wie kan mij helpen???:confused:

2. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar een site waar je een plaatje kan hosten Lycos.nl of cowhost.com of maak een eigen server
    Bij lycos krijg je 50 mb gratis ofzo kan je plaatjes opzetten. Doe ik ook altijd

\edit cowhost doet het bij mij niet weet niet of ie het bij iemand anders doet.

Laatst bewerkt: 29 sep 2002
  3. nielzo

nielzo Guest

ja wel bedankt maar ik moet weten als je een plaatje hebt opgeslagen of zelf gemaakt en die in je comp. staat hoe je dat dan in je reply zet.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat kan niet bij ons. Moet je dus _zelf_ uploaden. Waarom vergeet iedereen altijd zijn eigen server ruimte bij je ISP? Vaak minstens een MB of 5 (20 is gebruikelijk geloof ik) en daar passen wel een paar plaatjes oph oor :)

5. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    dat zegt mauriz toch, uploaden bij een uploadsite of hostsite. en dan krijg je een eigen url, en kun je hem tussen de tag plaatsen.

6. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd luister naar wouteR en naar ChaoZ-dRoNe :9

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    NIelzo : Je mot wel in het website problemen forum dit topic openen en NIET in het Xbox Game Help forum :) Is al de 2e x..

8. nielzo

nielzo Guest

O sorry het spijt me, ik wist niet dat er een website problemen forum was dus ik dacht dit is de enige logische forum waar ik het op zou kunnen plaatsen. en nog sorry van dat eritante gedoe eerst met die smyltjes maar dat was de eerste keer dat ik in het forum was dus ik moest even kijken hoe alles werkte.

9. nielzo

nielzo Guest

maar ik snap nog steeds niet helemaal hoe ik dat in m'n reply doe. zeg ik het zo goed?: je drukt op IMG en je typt de link in van het plaatje. als het niet klopt verbeter me dan.
    ik test het wel even.

10. nielzo

nielzo Guest

maar toch zie ik heel veel replys met allemaal screens. hoe komen zij dan dan aan die nieuwe screens? en het is toch raar dat ik geen sreenshot kan maten en dan hier in mijn reply kan zetten?:confused:

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat KAN wel, maar je moet die plaatjes dan wel ergens op het internet zetten.

12. nielzo

nielzo Guest

eh hoe doe je dat???

13. nielzo

nielzo Guest

ik test dit plaatje even hoor
    COMING SOON...

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Goedzo :)

15. nielzo

nielzo Guest

waarom doet het plaatje het niet?:confused:

16. nielzo

nielzo Guest

ik zie geen plaatje hoor

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    WouteRt wel.

18. nielzo

nielzo Guest

sorry dat ik je zo lastig val met al die vragen hoor maar kan je ook uitleggen hoe je dan zo een paatje op het internet zet zodat je het naar je reply kan uploaden.

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ok, ik ga er van uit dat je webruimte hebt bij je provider. Dit is wat je moet doen.

Ga naar internet explorer of windows verkenner.

Typ in : USERNAME:WACHTWOORD@FTPADRESPROVIDER

De rode woorden moet je dus vervangen :)

Username : Je gebruikersnaam van je provider, bij wachtwoord pcies hetzelfde (dus wachtwoord van je provider :D)

bij ftp adres vul je het FTP adres van de provider in, ik neem aan dat je dat wel ergens hebt

20. nielzo

nielzo Guest

zou het kunnen dat mijn plaatje te groot was en dat ik hem daarom niet kan zien?
    ik ga het wel even met een kleiner plaatje proberen

Deel Deze Pagina