Mensen, tot mijn grote verbazing zag ik dit spel al de 27ste in de schappen liggen (Bij dixons) en V&D. Maar ik meen toch echt overal gelezen te hebben dat het pas in september/oktober kwam Dit spel is echt zo cool. Wel hele zware systeemeisen. Meer info vinden jullie hier Heeft iemand van jullie dit spel al gespeeld? Vertel je ervaringen, want ik snap eerlijk nog helemaal geen snars van dit spel
ik dacht dat ie nog langer uitgesteld was ben benieuwd of ze de beloftes hebben kunnen waarmaken scores vallen wel tegen btw..gemiddeld 72% @ gamerankings
Ik heb in de nieuwe PC Gameplay de review gelezen. En het valt toch iets tegen. Het kan bij momenten zwaar saai worden. en het is erg moeilijk. Verder lijkt het me wel leuk om te spelen. Maar het spel schijnt dus ZEKER NIET voor iedereen weg gelegd te zijn. Jammer, want ik had me nog zo op dit spel verheugd
Het spel is idd heel erg moeilijk, maar je moet ook ff doorbijten. Het kan vanzelf leuk worden, al snap ik er op dit moment echt de ballen niet van
Jah ik heb het spel hier ook ..... G-sus snap er echt de ballu van... morgu speel ik het niet meer denk ik .... maarjah eenerlaatste dag van maand en we hadden nog 10 gieg over dus aantal films gedownloand + Republic.. jah anders is eht ook weeer zo sonde he
ik heb een p4 3 gig- 1024 mbram ati radeon 9700 pro all in wonder en daar liep ie nog steesd een beetje haperig met scrollen over de stad duus dat spel is gewoon Verfucked.
Nou... verfucked is dat spel niet hoor Ik heb em voor de gein is ff op een oud systeempje gedraaid: AMD Thunderbird 1.1 GHZ 512 MB Ram GF 4 TI 4400 128 MB Win Xp Pro 2x Maxtor 30 GB (Raid-0) En er zijn echt nergens haperingen te bekennen, alles staat op full.
lol... ik verheugde me echt op dit spel.. maar ik heb op dit moment geen geld om hem te kopen... helaas.. waar wat vinden jullie er van?
net ff 5 min gespeelt op de pc van een vriend van me, en het spel liep niet happerig ofzo maar zag er wel vet mooi uit, ga vanavond eens beginnen..
Het wordt gewoon steeds leuker dit spel Ik heb net een zogenaamde ''Rally'' gehouden, dat is een of een andere toespraak voor andere mensen. Iedereen loopt te protesteren enzo. Na verloop van tijd krijg je steeds meer acties, je kan straks iemand omleggen, manipuleren Maar veel geduld is wel vereist