1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Reputatie punten zijn weg?!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Wooffa, 20 mei 2004.

  1. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Het viel me opeens op dat die reputatie punten e.d. weg zijn. Of tenminste, dit denk ik. Je hebt namelijk dat icoontje van een weegschaal en een verkeersbord niet meer bij de namen staan. Is dit definitief weg? Ik vraag het me zomaar af, niet dat ik er gebruik van maakte, marja.

    Ik zag in een andere thread staan dat het iets is om uit te proberen. Misschien kun je dat puntensysteem wel toepassen bij het kopen, verkopen en ruilen van games, wat je op dit forum kunt doen [of iig regelen]. Dan weet je wie betrouwbaar is, wie hele goede deals op zijn naam heeft etc. [Het is maar een kleine opmerking, mayB heb je er wat aan...waarschijnlijk niet O-) ]
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  2. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij staat het wel gewoon nog??? :confused:
     
  3. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Huh....vreemd, nu zie ik ze ook opeens weer. Net niet... :confused:
    Deze thread heeft nu dus ook geen nut meer |:-
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2004
  4. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Whaha lol, forum deed misschien raar :p
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    idd forum heeft nog wel aantal bugs. Zo heb ik al gehad dat ik een post van mezelf en nog een ander niet meer kon lezen, en heb ik af en toe ook nog wel een de gamertag en aantal posts onder de naam zien staan. Beetje raar maar maak me er niet heel erg druk om :)
     
  6. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    What the hell zijn nou weer Reputatie punten?
    Heb ik iets gemist?
     
  7. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
  8. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Lol :+

    Maarre wordt dat "experiment" ook permanent of....
     
  9. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    als je je niet aangemeld hebt, zie je die 2 dingen niet. misschien was je toen ff niet aangemeld :confused:
     
  10. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Het is me trouwens wel opgevallen bij het snuffelen in oude threads dat je die weegschaal niet ziet bij gebande members.
     
  11. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    hoe kan je nu een gebande member repuation points geven?
     
  12. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Inderdaad. Dat hebben de mods dan kennelijk al gedaan (en redelijk drastisch). :eek:
     
  13. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Om antwoord op je vraag te geven..waarschijnlijk was je niet ingelogt. Dan zie je namelijk dat soort dingen niet, simpelweg omdat je ze niet kunt gebruiken, die komen er dan pas zodra je bent ingelogt.

    Maar wel rar dat ie het later wel deed 8)
     
  14. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Het probleem met het koekjessysteem is dat een koekje alleen binnen een domain werkt. Je moet op xboxworld.nl dan eigenlijk meerdere keren ingelogd staan; apart op xboxworld.nl en apart op xbw.nl.

    Stel dat je niet op xboxworld.nl ingelogd bent en je leest het forum, dan zie je dus geen reputatiepunten-zaken. Maar als je dan op een link klikt en die link verwijst naar xbw.nl dan ben je ineens ingelogd zonder dat je er wat van merkt en dan zie je ineens wél reputatiepuntendingetjes.

    Znaptuhetnog? Ikwél! :p
     
  15. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah. Later kwam in me op dat ik misschien nog niet ingelogd was, maar dat wist ik niet meer zeker. Ik had het nog niet gepost maar daar zal het idd waarschijnlijk wel aan gelegen hebben.

    Achteraf is de reden dat ik ze niet zag, best wel dom. |:-
     

Deel Deze Pagina