Reputatie XBOX 360

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door snaggle, 20 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snaggle

snaggle Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,

Ik speel nu een tijdje op de Xbox 360 console, en ik vraag me nu iets af waar weinig mensen me antwoord op kunnen geven.

Als je soms kijkt op game accounts van mensen, dan staan daar de aantal sterren die ze hebben van de reputatie. Meestal is dat 5 sterren gewoon, maar daar boven is een oranje balk, vaak is die leeg maar sommige mensen hebben er ook een 1, 2 of een 3 erin staan. Dus mijn vraag is nu, hoe kan ik aan zo'n 1, 2 of 3tje komen...:)?

Hoop zo spoedig mogelijk antwoord te krijgen;)!

Dankje!

2. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    ik denk dat het betekend hoeveel jaar je al gold heb ofzo

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Yup, klopt als een bus. Het geeft aan hoeveel jaar die gamertag al op Live zit

4. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Om nog een kleine aanvulling te geven: Het is het aantal jaar dat je *onafgebroken* Gold hebt, dus als je gold abbo afloopt en je wacht te lang met verlengen dan wordt je gereset naar 1, oftewel een truukje van Microsoft om mensen aan Gold te binden.

5. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, ik was een paar uur te laat dus ik bleef op 1 staan :+

Sowieso een beetje raar eigenlijk want ik zit al vanaf de eerste xbox op Live en volgens mij werd het toen helemaal niet getracked nog.

6. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ben je er zeker van dat dit nog steeds zo is? Ik meen me te herinneren dat het eens aan bod is gekomen op een MN podcast en dat ze tegenwoordig gewoon de tijd dat je effectief gold had optellen om tot het getal te komen...

7. snaggle

snaggle Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou mensen,

hartstikke bedankt:)ik weet genoeg... :) er kan weer een slotje op!

bedankt mensen!

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat is inderdaad nu het geval.

Welkom op het forum :) Probeer in het vervolg even [search]de zoekfunctie[/search] te gebruiken voordat je een thread aanmaakt. Ook kan je voor alle algemene vragen over Live in deze thread terecht, dat scheelt weer wat threads en houdt het forum schoon. Aangezien je vraag is beantwoord gaat deze dicht.

-Slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina