1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

REQ: Meer variaatsie in Live Gaming.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Aremas, 23 mrt 2003.

  1. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik post deze thread om dat het mij opvald dat mensen van dit forum en ook van anderen NL/BE forums die ik op Live tegen kom voornamelijk MotoGP lopen te spelen. Ik vind MotoGP ook wel een heerlijk spel.
    En ik ga jullie ook niet dwingen om andere spellen te spelen. Maar ik vind het wel jammer dat andere spellen maar beperkt woorden gespeeld. En als ze wel woorden gespeeld is de kans dat je mee kan doen ook nog eens klijn.

    Ik post deze thread met de hoop dat er ook vaker anderen games woorden gespeeld:)


    BTW mijn indruk van Live ondanks dit is nog steets geweldig:D
     
  2. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel zo'n beetje alles hoor.. Mechassault, Moto GP, Ghost Recon, Unreal Championship..

    Alleen NFL Fever 2003 heb ik nog niet gespeeld.
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Vooral MGP; Ghost Recon heb ik geen zin om tijd in te steken. Gisteren eindelijk ergens in een game, tegen zon lamer die de AI's gewoon opwacht met een LAW en zichzelf dan ook meteen op blaast :{
     
  4. Mark

    Mark aLive!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    En van Unreal Championship zijn er te weinig games die een Excellent connectie hebben en als die er al zijn dan heb je nog meestal lag :mad:
     
  5. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt veel probleemen met Lag heb ik niet moet ik zeggen:{
     
  6. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel echt van alles wat de laatste tijd hoor.
    Op Moto gp ben ik alweer uitgekeken want steeds diezefde banen met dezelfde mensen word ook boring vind ik hoor.

    Unreal speel ik momenteel het meest.(3/4 sterren servers)
    Ghost recon speel ik ook steeds meer.
    Mechassault speel ik heeeeeeel afentoe.
    Fever ben ik naar opzoek :)
     
  7. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb niet echt vaak last van LAG met Unreal hoor, valt reuze mee..
     
  8. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er vooral Motogp wordt gespeeld voor de Fish Bouncer game en Space Invaders, mensen doen dan ook gewoon voor de lol ff een spelletje racen er tussen door.


    :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

    /Mod 1 soort smiley is wel genoeg

    Gewijzigd door Dioga
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2003
  9. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    JA, die fish bouncer game vat ik nog niet helemaal :confused:

    Enigste dat ik weer is dat er een code voor is maar wat houdt de gamemode nou eigenlijk precies in?
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik speel ook bijna alleen MGP. Unreal kon me gewoon minder bekoren in die paar potjes die ik heb geprobeerd. Veel Lag..

    en Ghost Recon lijkt me wel tof. Maar ik heb het spel pas net, zat pas in de 3e missie. En wil altijd genoeg van een spel snappen voor ik zoiets op Live ofzo wil spelen. Dus dat komt nog wel..

    Maar waar ik moe van wordt is iedereen die bij MGP alleen op Mugello rijdt. Alsof dat de enige baan is! Als je op Mugello een 1:35 rijd ben je super. Maar als je op Assen een 1:49 ofzo rijd, hoor je niemand..
     
  11. Dr_Funkenstein

    Dr_Funkenstein www.wurn.nl

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit allemaal nogal voorbarig. Hoe lang is Live nu eigenlijk al uit? Gun ze ff wat tijd om nog wat games uit te brengen. Moto GP en Ghost Recon zijn op dit moment nu eenmaal kwalitatief gezien de beste online games.
     
  12. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    binnenkort kunnen we gaan rellen met SW: Clone wars , dit spel wordt echt stoer op live denk ik
     
  13. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat die online append disc van Sega GT 2002 nog eens komt
     
  14. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik speel echt alles door elkaar :D houd de varriatie er een beetje in..
    MechAssault, UnrealChampionship, MotoGP :D allemaal even cool
     
  15. giorgio

    giorgio dizzy en dexter

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook geen last van lag als ik unreal speel ik host zelf de games en dit gaat altijd goed aangezien ik een snelle verbinding heb dsl 2048/512 de meesten denken dat ze dan op een dedicated server zitten MAAR speel ik op een server die gehost word door iemand met bvb kabel of een langzamer dsl abbootje dan is er aanzienlijk veel lag dat is een slechte zaak
     
  16. giorgio

    giorgio dizzy en dexter

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    lol mijn tijd is 133 nogwat
     
  17. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    ik neem aan een 1.33 nogwat? Dan zou ik graag een keer tegen je racen. Kan ik je wat van je leren hoop ik!?
     
  18. giorgio

    giorgio dizzy en dexter

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    oops nee sorry verkeerde baan zo goed ben ik niet was in de war met de banen ik heb slechts 138,68
     
  19. Lourens

    Lourens aaaaaaaiiiiiiiiiiiii

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Giorgio(nl)!
    Je hebt trouwens wel een kicken verbinding zeg, las ik net! Daarom dus nooit lag en weinig stuiteraars!

    Groet van:
    Cure 4 the Itch

    Topic starter... ik speel ook regelmatig UC, capture the flag is dan wel gaaf met 'team-orders'.
    M M M M M Monsterkill!!!
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2003
  20. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    hehe LOL vond je al een beetje een flying dutchman. Maar toch iets minder flying dus!

    ik own vandaag op de TimeTrial. Ben gestegen naar overall ranking van 1450 :cool: WOEI!
     

Deel Deze Pagina