Reservoir Dogs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Michael_T, 18 sep 2006.

1. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb het spel vandaag gekocht en vind hem tot nu toe erg vet .
    Als je van de film houd , hou je ook van het spel .
    Messchien zijn de graphics niet al te mooi , maar de gameplay is gaaf .
    Je moet er gewoon even in komen .

Geweldig hoe je de cops kan dwingen om hun wapens te laten vallen als je een hostage hebt .

Hier nog een paar screenshots :

Als ongetwijfeld een van de langst in ontwikkeling zijnde videogame ooit op de Xbox, heeft Reservoir Dogs nog een goede kans om uit te komen. Eidos is eindelijk tevreden met de staat waarin het spel zich bevind en misschien heeft de titel wel vele dramatische andere dingen meegemaakt. Zoals je weet gaat de film over vijf vreemdelingen die samenwerken om de perfecte misdaad te plegen. De misdaad gaat natuurlijk gruwelijk fout en mensen worden neergeschoten. Iemand heeft de zaak van binnenuit verpest en die zal daar voor moeten boeten. Dat is het principe waar het spel op gebouwd is en je zult achter enkele sappige details komen die je in de film niet te weten komt.

Voorbeelden zijn, wat is er gebeurd met Mr. Blue en Mr. Brown? Waar heeft Mr. Pink de diamanten verstopt? Wat is er nou eigenlijk gebeurt bij de roof? Jij zult het als speler in deze derde persoons shooter allemaal aan den lijve meemaken en ondervinden. Je zult de complete film naspelen en chronologisch perfect opnieuw meemaken. De soundtrack is natuurlijk een groot onderdeel van de titel en nummers als ‘Little Green Bag’ en ‘Stuck in the middle with you’ zullen je door bekende omgevingen leiden en met de typische karakters in contact stellen. Een must-have voor de fans van de film? Lijkt er wel op.

Source : XBW.nl

Laatst bewerkt: 18 sep 2006
  2. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Nooit geweten dat hier een game van was. Ik moet die film ook nog een keer zien, want t is natuurlijk wel een Tarantino film

Maar ziet er toch nog wel aardig uit voor een film-game (xbox (1) toch?). En zo te horen is de gameplay ook nog in orde, mooi hoor.

Laatst bewerkt: 18 sep 2006
  3. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broer is echt bigtime fan van de film maar vond dit (laat ik hem even citeren) ''een van de grootste kutgames van de afgelopen jaren die de Reservoir Dogs licentie alleen gebruikt om geld te verdienen''.

4. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het spel even door krijgen .
    Het is leuk als je weet hoe je de politie weet te dwingen om hun wapens te latten vallen en alles te doen wat jij wilt .

5. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me wel een lache spelletje maar eerst maar eens scarface uitspelen en dan pas deze game checken:)

Deel Deze Pagina