1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 2 Remake

Discussie in 'Games' gestart door powerslave666, 12 jun 2018.

  1. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Lekker snel ;)

     
  2. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.685
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik ren wel langs ze op, dan houdt Leon zijn conditie op en top op peil :+.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.685
    Leuk Bevonden:
    568
    Vraagje....

    Ik had het over schaarste aan ammo, MAAR IK HEB EEN KAMERTJE OVER HET HOOFD GEZIEN WAAR JE DIE SHOTGUN KAN JATTEN DOORMIDDEL VAN DE KEYCARD NOOOOOOOOOOOOOOOOO :mad:. Mijn vraag is dan ook: krijg je nog een kans om die shotgun te pakken? Anders moet ik het doen met de Matilda so far haha. Ik heb tegen G-Birkin al gevochten, zodra je de underground net ben ingegaan.

    EDIT: Laat maar.... het is mogelijk :D
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2020
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Resident Evil 3. Misschien kort, maar me like so far. :9
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Heb je Resident Evil 2 ondertussen al uitgespeeld?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Nee, nog niet. Moet continu in beweging blijven en dat trek ik even niet met die game. Je weet zelf waarom. Heb hem nog steeds wel op mijn harde schijf staan, dus dat is een goed teken. :)
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Lol, succes dan met RE3, Nemesis zegt hallo. :lol:
     
    Yellow 13 en Servantes vinden dit leuk.
  8. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.685
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik vind RE2 so far nog best een lange game mensen :D.
    Mr X ook voor het eerst gezien. Super gave toevoeging. Waar ik alleen tijdje mee liep te kloten waren die electronic parts. Op een gegeven moment had ik die en wilde ik ze gebruiken in de jail. Ik dacht: no way... hoe kan dit???!!!! Wat heb ik dan nog gemist joh??!!

    Nog een tijdje door bureau en parkeergaragestelsel lopen wandelen... helemaal niks nada noppes! En toen kwam ik er dus achter dat ik die doosjes moest openen :'), dat gele doosje met sleutel er in :') en ga zo maar door hahaha. Ben nu met Ada net voorbij de gunshop.

    Btw, na Leon's story moet je dus in feite kiezen voor de second run Claire B?

    Stel je begint met Claire helemaal opnieuw, wijkt dat af van Leon's full story?
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Al meegemaakt. Vind ik minder erg dan die lul in Resident Evil 2. RE 3 is meer actie en dat bevalt me wel iets meer.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Achievement gehaald.
    Nemesis down Achievement gehaald. In de nauwe gangen naar het rooster voor het riool. Hij moest even bijkomen en ik kon naar de volgende typmachine. :D
     
  11. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.685
    Leuk Bevonden:
    568
    Leon story uitgespeeld. Fantastische rit! Ik heb er erg van genoten! Wat ik juist zo ongelooflijk sterk aan deze game vind is het zoekwerk. Items die overal in de wereld liggen, dus niet zomaar voor de hand liggend. Items die je gevonden hebt, maar die je pas ergens verder op kan gebruiken. Echt tof! En dan kom je ook meteen bij het volgende element wat ik tof vind. En dat is:
    Het herhaaldelijk bezoeken en exploren van een bepaald gebied

    Al met al een super game!
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Ik klik vol nieuwsgierigheid op de spoilertag en wordt verwelkomd door een uitspraak die voor 95% van de games tegenwoordig geldt. Heftige spoiler hoor, janter. ;)
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Dit doet me eraan denken dat ik nog steeds eens de Claire B playthrough moet doen.
     
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.685
    Leuk Bevonden:
    568
    De hype moet er zijn joh, is goed voor een forum als Xboxworld :+.

    Ik snap je, maar ik speel geregeld heel veel lineaire games en dan is het toch vaak anders dan wat ik benoemde onder de spoiler-tags. Vandaar dat ik dacht, laat ik maar die spoiler-tags aanzetten... want wie weet gaat iemand zo zeggen van: 'nooooooooo dat wilde ik niet weten joh'. Maar ik kan me ook voorstellen dat het iemand geen fluit uitmaakt om hetgeen te lezen. Ik nam maar het zekere voor het onzekere ;).

    Ik ben nu in ieder geval begonnen met Claire full story. Daarna 2nd run via de Leon full Story. Zitten toch paar verschilletjes in gelukkig.
     
  15. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Probeer beide op hardcore s rank te halen, daar had ik persoonlijk veel plezier in.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    En dat was de derde confrontatie met de Nemesis. In één keer zelfs. :D
     
  17. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.685
    Leuk Bevonden:
    568
    Pffff dat lijkt me echt pittig. Wie weet in de toekomst, maar voor nu even niet. Ik vind de Claire full story toch nog best wel anders dan Leon full story. Ook nieuwe omgevingen enzo. Nice :)!
     
  18. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.685
    Leuk Bevonden:
    568
    Claire A ook done :). Toch wel aantal leuke verschillen in omgeving en endbosses. Heb er weer van genoten.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Hoezo geen Claire B gekozen? Ben wel benieuwd wat de redenering daar achter is.
     
  20. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.685
    Leuk Bevonden:
    568
    Moest even mijn zus helpen met Resident Evil 2, dus dan doen we dat maar lekker doormiddel van de Claire-verhaallijn. Leon was immers al bekend. En van de week lekker beginnen met Claire B op mijn eigen Playstation.
     

Deel Deze Pagina