1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 4 [NGC]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Beowulf, 25 apr 2005.

  1. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik sta nu vlak voor die El Gigante bij dat meer in de buurt. Ik kan daarvoor een rocket launcher kopen en hem met 1 schot verslaan. Daarvoor moet ik wel even mijn "Uzi" incl. kogels en houder verkopen om ruimte te maken.

    Nu is mijn vraag: Kan ik beter wachten met het kopen van die rocket launcher voor een andere eindbaas en kan ik mijn overige munitie beter bewaren ? Of komt er nog een veel lastigere eindbaas waarbij ik die rockert launcher best wel eens harder nodig kan hebben ?
     
  2. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in hele spel 1 keer de RL gebruikt en dat was op het laatst.
    Je krijgt dan een RL toegeworpen, dus je hoeft hem niet te kopen.
     
  3. Phobos

    Phobos Secret lurker

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je die rocketlauncher daar al kan kopen is het met unlimited ammo toch? Dan is het wel de moeite waard. Rocketlauncher vond ik zelf niet leuk spelen.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb het zonder die RL gedaan. Het is zo gebeurd met El Gigante, hij is groot maar traag. Ik heb hem gedood met een shotgun.
     
  5. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor een gehele walktrough even op www.gamefaqs.com kijken. Hoewel de rest al duidelijke antwoorden heeft gegeven.
     
  6. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    ind
     

Deel Deze Pagina