1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zoals Cyrax een paar pagina,s geleden ook al zei is dit deel wel erg op de actie gericht.
    Waar je bij RE4 hier en daar nog wel eens een puzzel had,is het hier echt een en al knallen.

    Niet dat dit erg is,maar valt toch wel op.
    Verder geniet ik erg van de game,maar vond deel 4 toch spannender.

    Leuk he,telkens vergelijken met RE4.

    :9
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    komt denk ik door de co-op. Puzzelen lijkt me niet leuk in co-op
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Dat zal inderdaad de reden zijn ja nu je het zegt.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond de demo helaas erg tegenvallen. Vooral die animaties en controls die totaal niet waren veranderd. Hadden meer mensen dat, en die nu de game heel tof vinden?

    En Resi 5 is toch volledig co-op speelbaar, de campaign?
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Voor de mensen die het spel al hebben uitgespeeld: zijn de cinematics goed in elkaar gezet? Ik vond die van de demo al erg mooi, dus ben erg benieuwd hoe het in het volledige spel is.
     
  6. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de game vanochtend uitgespeeld in exact 8 uurtjes (niet echt gehaast gespeeld) en op redelijk wat punten valt ie me toch wel tegen.

    Besturing is traag. Je went er na een tijdje wel aan, maar niet een paar stappen opzij of naar achteren kunnen doen terwijl je schiet voelt nog steeds een beetje gehandicapt aan.
    Daarnaast heb je nog de AI. Sheva doet het over het algemeen goed (hoewel ze een paar keer vastliep in een hoekje om vervolgens te worden doodgeslagen), maar de tegenstanders zijn vrij dom. Ze stormen van een afstand op je af om vervolgens een paar meter voor je tot stilstand te komen en daarna met een slakkengang op je af te lopen.
    Het spel was ook niet moeilijk (ik speelde op normal, zelfs bosses had ik bijna allemaal in 1 poging neer), ik raad aan om op hard te beginnen voor een uitdaging. Ben totaal maar een aantal keer doodgegaan.
    Ten slotte was het spel ook niet eng, ben eigenlijk geeneen keer echt geschrokken of heb ik gedacht van "wat zou er om dat hoekje zitten". Het was vaak te voorspelbaar.

    Ik klink misschien wel erg negatief.. Positieve punten zijn er ook. :p
    Grafisch is RE5 erg mooi, een van de mooiste games die ik heb gespeeld. Maken van headshots voelt goed. Zitten een paar epische bossfights tussen.

    Al met al was het wel vermakelijk maar zeker geen must have in mijn ogen.
     
  7. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk nu naar de aftiteling, en ja die zijn mooi! _O_ Soms heb je echt het gevoel dat je naar een film aan het kijken bent. Het verhaal zit ook erg goed in elkaar, wat o.a. interessant is voor fans van de serie. Het is één van de tofste games die ik ooit gespeeld heb. Dat ik na het werk vanaf een uur of 3 tot half 7 's morgens door heb gespeeld om hem uit te spelen zegt genoeg lijkt me. :+
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dit is gedaan om te compenseren dat je zelf ook niet kunt rennen als je schiet. Dit wordt toevallig ook in de gametrailers review besproken:

    [GT]46358[/GT]

    Amazon, schiet es eff op met die levering van mijn spelletje. :)
     
  9. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie review. :thumbs: Ben het meestal wel eens met Gametrailers en zo ook bij RE5. Ze geven ook aan dat de eerste playthrough 'about a dozen hours' zal duren en dat was bij mij 11 uur en 23 minuten, dus dat zit er dichtbij in de buurt. Ik heb wel alles heel rustig aan gedaan en echt overal nagecheckt voor items etc., dus het kan echt veel sneller.
    Ik ga morgen in ieder geval meteen verder met mijn tweede playthrough, Mercenaries en ik wil het ook wel eens met online coöp proberen. :)
     
  10. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja inderdaad. Heb de review net gezien en ben het wel met veel punten eens. Als ze dus de besturing een klein beetje hadden aangepast hadden ze bijna al m'n eerder genoemde punten kunnen oplossen. De vijanden hadden wat 'slimmer' kunnen zijn. Hierdoor krijg je ook een meer opgejaagd gevoel wat het spel tegelijkertijd enger zou maken.

    In ieder geval, veel plezier ermee. ;)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gamehubs heeft em verstuurd \o/
    Nu verdorie nog een weekje wachten op de postbode.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Xerofox heeft hem in 3 dagen al op 900/1000, zag ik net bij zijn achievements, damn.
    Is game dan zo kort / makkelijk? Of hij is gewoon goed, ook wel te zien aan zijn gamerscore. :+
     
  13. Master-Chief

    Master-Chief This is my story

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Hangt ook heel veel van je partner af, hoe makkelijk of snel iets gaat.

    Zit nu zelf op 38 van de 50 achievements :)

    Voeg me gerust toe iedereen, mocht je hulp nodig hebben of gewoon wat achievements willen halen.

    NL Virus NL
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft misschien 3 dagen gespeeld zonder te stoppen.:+
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dan ga je dood joh.
     
  16. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Met wat water tegen hem moet dat wel lukken :)
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Of hij gaat gewoon lang door, hij was namelijk gisternacht ook nog bezig toen ik nog met VanDen online was...en dat was rond 4 uur :9!
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Join the club! Gelukkig krijg ik LO nog van de week en heb ik nog meer leuks!
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game ook pas sinds gister, en als ik me niet vergis zit ik al op 5/6de (als er daadwerkelijk 6 chapters zijn). Maar de game is gewoon zo bruut dat ik de controller niet kon neerleggen. Samen met een maat van mij ongeveer van 4 tot 4 gespeeld, iets minder met eten en wie is de mol tussendoor :p. Stond trouwes op Normal.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het zijn zombies of halfdoden ;) Die horen niet slim te zijn :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina