1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou het op gamehubs bestellen maar ik kan geen week wachten,ik wou het zo snel mogelijk spelen.
     
  2. Master-Chief

    Master-Chief This is my story

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu zelf ook aardig bezig met het masteren.

    45 / 50 achievements nu :cool:

    Aftergame spoilers

    Ga nu een professional run doen met een vriend die ook 45 achievements heeft.
    Pakken we gelijk alle Bsaa Medals mee, pakken we 3 achievements in 1 klap

    Moet niet al te moeilijk worden want de infinite rocket launcher hebben we ook al :)
     
  3. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik wel jammer van New Game +. De infinite weapons (vooral de rocket launcher) maken een achievement heel makkelijk die eigenlijk een hele uitdaging zou moeten zijn.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ook een verademing dat de achievements een keer wat gemakkelijker te halen zijn, toch?
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij onze MM(ede) was hij zelfs maar 44 euro, toch heb ik hem niet gekocht, maar zit nog steeds ontzettend te twijfelen!
     
  6. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg , "gewoon doen"
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Voor dat geld haal ik de NTSC uit Maleisie! Voor de eerder genoemde €49,- had ik hem ook wel opgepikt in Nederland, maar ik heb er toch nog geen tijd voor :p.

    De game bevalt zo te zien wel, maar de game lijkt me wel erg kort! (Als je goed je best doet 4 uren!?)
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Misschien een rush op easy met alle wapens.
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker halen en voor die prijs mag je het zeker niet laten liggen,wat een verslavend spel.
     
  10. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Alle wapens? Je hebt maar 1 wapen nodig, de magnum fully upgraded.
     
  11. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat wel jammer eigenlijk. Achievements mogen van mij best wat uitdagender zijn, zodat je ook echt het gevoel hebt dat je wat hebt gepresteerd als je ze gehaald hebt.

    Mja maar dat is bij bijna elk spel wel zo als je echt gaat rushen. Als je gewoon normaal speelt zul je er waarschijnlijk minimaal twee keer zo lang over doen.
     
  12. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Mij geeft het wel het gevoel dat ik wat gepresteerd heb als ik de game in 3 dagen op 1000 kan halen. Tegenwoordig zijn de achievements niet zo moeilijk, sommige duren gewoon lang aangezien je 100+ uur online moet zitten.
     
  13. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige dat dat duidelijk maakt is dat je in die drie dagen belachelijk veel RE5 speelt. ;) Is verder geen geweldige prestatie of zo.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Niet als je geglitched hebt...
     
  15. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, gister de game gekocht en nu met een maat lekker op Veteran spelen. We zijn nu bij Chapter 2 - 3.
    Het was echt weer geweldig, SNEL VERDER LOPEN! ACHTER JE! HHAAA! NEE! VERDER!
    Zoiets ging het.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is wel heel makkelijk om je items te dupliceren >< Je kunt ze gewoon aan een tweede profiel geven. Dan quit en beide saven. Daarna begin je een nieuwe game alleen. Druk op start op de tweede controller en laad het profiel. Geef dan de items die je wil dupliceren aan speler 1. Speler 1 druk op start en kiest quit en save en spler 2 kiest niet saven. En dit kun je zo blijven herhalen.....
     
  17. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ondertussen al 1 chapter uit. Echt een briljante game. Ik kan niet begrijpen dat mensen dit mensen maar een `7` waard vinden. Deze game sleurt je zo erg mee, dat je het wilt blijven spelen. Damn... zit nu bij mn vriendin, maar als ik dadelijk thuis kom, dan weet ik het wel :D.
     
  18. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gevoel had ik gisteravond ook!
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het stoort jullie totaal niet dat je niet kan lopen en schieten tegelijk? EN dat het qua controls en animaties echt niks veranderd/verbeterd is"? Ik mis echt simpele details als dat je misschien ledematen kan afknallen, blood wat op kleding van de vijanden ontstaat.etc.....maar ja, het is niet anders.

    In Co-op is hij dus echt heel tof? Zeker wel jammer weer dat er gezegd word dat ie kort is...had ik dus niet verwacht, kan me zelfs nog een artikel herinneren waarin ze zeiden dat de game juist zeer lang was.
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ben nu in 4-2 neem voor alles wel aardig de tijd,maarja echt lang is de game denk ik ook niet.
    Dat je ledematen er niet af kan schieten etc vind ik ook wel een beetje gaar.

    Of als ik met een 9mm een zombie neerknal hij vervolgens 3 meter naar achteren vliegt denk ik ook van wtf?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina