1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    voordeel is wel dat je hele grote inventory hebt tussen missies door om wapens op te slaan. Bij RE4 moest je er echt niet aan denken meerdere wapens van 1 categorie in je koffer te hebben. En je kunt ammo en items opslaan.
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    En dat was 1000. moet zeggen dat het een toffe game is maar dat ik toch ook wel weer terug verlang naar vroeger met vaste standpunten, limited ammo enz.
     
  3. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    heey

    ik zit vast op een of andere manier

    geloof dat ik in chapter 3 zit

    dan moet je met zo een kabel naar beneden en dan aan zo een soort stuur draaien zodat het vuur minder word

    dan moet je de balk van de deur afhalen en dan komt er zo een zaag gast die krijg ik maar niet kapot hoe kan je die het best vermoorden


    eerder in het spel kwam je ook zo een tegen daar hielp vuur het best maar hier niet heb ik het idee
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    doe twee headshots snel achter elkaar dan pakt hij zijn hoofd beet en kan je hem schoppen. Hierna herhalen. Je kan ook voor de overkill gaan en een rpg in level 3-1 halen en die gebruiken.

    Mag mij ook wel even een invite sturen. Help ik wel even!
     
  5. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    ok bedankt ik stuur je wel een vriend invite
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Agree. De game was leuk, maar het oude niveau wordt niet gehaald. Nu krijg je een stortvloet aan ammo. Mercenaries vind ik nog het toppunt aan deze game.

    Misschien nog een keer new game+ op prof beginnnen.
     
  7. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het verhaal ook wel boeiend though. Veel dingen die ineens duidelijk worden en zo. Ik moet nog eens al die documenten in de library gaan lezen, dat lijkt me ook best wel interessante info. Mercenaries vind ik tot nu toe nog niet echt geweldig, maar ik heb het ook pas twee keer gespeeld, dus misschien dat het later leuker wordt.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ook Mercs kun je co-op online spelen. Leuke vond ik dat het redelijk moeilijk is en je geen infammo hebt.
     
  9. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben nu ook begonnen aan de Mercenaries, heb alle characters al unlocked en ben nu bezig met Wesker S.T.A.R.S om op elk level SS ranking te krijgen. Maar dat is al moeilijk en hij heeft nog wel de beste guns..
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    wast krijg je als je dat haalt. en heb je zin me te helpen met wat karakters te unlocken>? kan wel goede hulp gebruiken!
     
  11. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze game van de week maar eens aanschaffen.
    Is de actie in dit spel constant of zitten er veel suffen stukken tussen?
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    constant actie momenten. Veel verschillende locaties. Zitten wel soms stukken echter in waar geen actie is maar waar de spanning wordt opgebouwd.
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanavond co-op veteran begonnen, na een kleine drie uur spelen zitten we in chapter 5_1 8) We racen nu een beetje erdoorheen, met heel veel infinites, dan kunnen we daarna lekker professional gaan proberen (die had ik nog niet geunlocked, krijg je alleen bij veteran neem ik aan?). Blijf het een topspel vinden, moet me ook eens echt op de Mercenaries gaan storten, als mijn co-op maat er niet is ofzo. Of juist wel ^^
     
  14. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Merci!
     
  15. Ogre

    Ogre Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben gisteren begonnen en ik moet zeggen het sfeertje is erg goed,de coop is goed en het feit dat je nu je partner als opslag kunt gebruiken en hier in realtime bij kunt is zeker een verbetering t.o.v. de vorige RE's.

    De filmpjes tussendoor zijn echt geweldig.
     
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die mij kan helpen?

    Ik zit in 5-3 (denk ik) waar je Wesker en Jill tegenover je hebt.
    Hij rendt op een gegeven moment weg en dan moet je bij Jill dat ding van haar borst aftrekken.
    Ik heb hier serieus al meer dan 10x aangetrokken maar het ging er maar niet af.

    Iemand een tip?
     
  17. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Dit duurt inderdaad lang, maar je doet het goed. Gewoon door blijven gaan
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    of (heb het zo op professional gedaan omdat ik bang voor er was (je bent zo dood als je een quick time event mist)

    pak je magnum, laat je co-op buddy er pakken en schiet op dat ding, wel goed mikken anders is ze dood. Schiet ongeveer vier keer en gooi er na de vierde keer op de grond. Ga op er zitten en ruk het eraf! als je er namelijk schiet hoef je geen quick time event te doen!
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Op prof heb je maar 0.4sec voor die QTE's.
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ja dat weten wij nog wel het omega!

    Vandaag is mijn save game corrupted. loadde me game en oppeens was de game weer bij nul af. moet dus alle unlimted shit enz weer gaan zitten halen. hem weer op elke difficulty uitspelen en alle mercanaries weer winnen..

    Beetje heel jammer
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina