1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die treasures die je vind... Kan je die direct doorverkopen, of hebben ze ook nog een ander doel?

    En waarom kan je wapens kopen? Upgraden snap ik nog wel, maar waarom zou ik wapens kopen die ik gratis en voor niks in het level kan vinden?
    En om de een of andere reden heb ik nu 2 keer die Handgun. Precies hetzelfde. Waarbij ze je ook niet eens vertellen dat je ze apart moet upgraden. Wat teh fuck moet ik daar nou weer mee?
    Is dat een back-up voor als je kogels op zijn bij je eerste handgun zodat je die even kunt wisselen? Waarom laten ze je 2 keer dezelfde wapens kopen, maar kan je geen ammo kopen. :p

    Er wordt je sowieso weinig uitgelegd. Ik heb verdikkeme een paar keer de handleiding open moeten doen! En dan nog vond ik het antwoord niet.

    Besturing blijft vreselijk, ziet er soms allemaal wat houterig uit maar het is in co-op dus een erg vette game.

    En sinds ik hem voor het eerst zag heb ik dit al: Ik haat Chris Redfield; wat een rotmannetje zeg.
    Sheva heeft ook een totaal verkeerde stem. Maar is verder niks mis mee... ;)
     
  2. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren weer overnieuw begonnen met mijn zwager op Veteran, moet zeggen is toch dag en nacht verschil met een echt iemand spelen, was zelf al een keer single begonnen op veteran met dat "AI-Sheva-Mormel" maar dat werkte bij mij voor geen meter.. Je kunt samen ook veel beter zoeken naar die secret emblems
     
  3. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een echt persoon werkt idd een stuk beter!

    Die emblems vind ik zowieso niet , heb er pas 1 gevonden omdat die boven de uitgang hing in het begin van een level.
    Dat zijn echt dingen waar je een guide bij nodig hebt in mijn ogen.
     
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13

    Je krijgt een achievement als je alle treasures hebt gevonden. Je kunt ze gewoon verkopen aangezien hij onthoud welke je al allemaal hebt gevonden.;) Levert nogal veel geld op.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ah mooi, dan kan ik eindelijk eens dat vest + wat upgrades gaan kopen. :+
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nog 45 rotte eieren nodig?
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Rotte eieren? 8)
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kun je verkopen ;) 45 x 2000 = 90k :)
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, dan moet ik daar eens op gaan letten.
    Ik zag op een gegeven moment wel een ei liggen, maar toen liep ik eerst even door om de bijbehorende kip te vermoorden. Toen ik terugkwam was het ei weg. :'-(
     
  10. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een sleutel voor een huisje in het eerste hoofdstuk. Weet iemand waar ik die kan vinden (het level waarin een meisje door zo'n gek naar binnen wordt gesleurd)?
     
  11. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Een stukje terug... een huis waar je een assist jump kunt uitvoeren (gebroken ladder) daar kun je via het raam de sleutel zien.. hoe je in dat huis kwam weet ik ff niet meer.. maar denk dat je hiet hiermee wel red
     
  12. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat huis kom je binnen door niet de eerste gebroken ladder, maar de 2e gebroken ladder assist jump te doen :)
     
  13. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk.. dat was het.. :thumbs: was het plaatje ffies een beetje kwijt :)
     
  14. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een rare vraag maar hoe kom je aan die rotte eieren?

    Ik heb wel gewoon witte maar wanneer zijn ze rot?
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    gewoon zoeken. of kopieren! (aan andere account geven en dan niet je equipement saven op je eigen accoutn en ze dan weer terug geven van de andere account (die je wel had gesaved en dus heb je ze dubbel)
     
  16. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor jullie reactie. Jammer genoeg ben ik er al voorbij en zit ik nu in Chapter 2. Ik kan niet meer terug toch? Zijn er waardevolle items in dat huis?
     
  17. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Nah, ligt alleen een shotgun in. Heb je waarschijnlijk zelf al gekocht :) maar is maar 2000 ofzo
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Had ik ook niet door de eerste playthrough, een vriend van mij die RE 4 had gespeeld zei namelijk dat je het beste alles kon bewaren. Toen ik aan het eind niks nodig had gehad alles verpatst, meteen upgraden als een malle en veteran was een eitje ;)

    4:15 u over gedaan trouwens, infinite rocketlauncher gekregen, dat wordt leuk op professional *)
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    wil iemand met mij co-op beginnen op veteran?
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kun je toch alleen kopen als je die ook gevonden hebt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina