1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vind het toch grappig dat er zoveel mensen zijn die de demo niks vonden maar lyrisch zijn over de volledige game...
     
  2. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben van plan om hem even op veteran uit te spelen

    maar wil random chapters doen telkens

    boeit dit wat voor de achievement?
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee
     
  4. Hallooow

    Hallooow Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van de versus ? Ik vind het op zich een leuk extraatje, maar je moet teveel damage aanrichten wil je tegenstander doodgaan. Bijvoorbeeld met een sniper moet een headshot gewoon 1schot=dood zijn vind ik. Nu doe je er 4/5 schoten over (op onder- en bovenlichaam).
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dacht ik net, laat ik RE maar weer eens oppakken. Na een paar keer dood te zijn gegaan gelijk weer uitgezet. Meeste stukken deed ik al co-op, maar af en toe wat alleen en toen had ik geen last van Sheva. Maar in 5.3 is ze te hinderlijk. Dan heb je al een logge gameplay, loop je over smalle trappen/platforms, staat ze in de weg, doet ze soms niets, en dan komen er die grote kut spinnen oid. Prik, dood. Zij ging paar keer dood, toen ik. Blijf die damage van je wapens ook vaag vinden. Net als bij die chainsaw gasten, kan ik soms magazijns leegschieten zonder dat er wat gebeurt, en met een ander wapen krijg je ze wel dood. Pak hem wel weer op als ik co-op verder ga, want dit is gewoon niet leuk zo.

    Of ik doe het stuk gewoon op easy, en als ik na het uitspelen wapens geupgrade heb, kan ik alsnog vanaf 5.3 op medium/normal verder gaan.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2009
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik speel nu op veteran met een magnum met unlimited ammo, dan is er eigenlijk niks wat nog een beetje weerstand biedt
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iedere vijand heeft een bepaalde weakness tegen bepaalde wapens. Dus sommige wapens doen meer damage dan andere en het kan ook zijn dat ze heel weinig tot geen damage doen. Verder heeft iedere vijand weakspots...
     
  8. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Die spinnen hebben gele plekken op hun lijf, als je daar op schiet met de shotgun dan zijn ze vrij snel dood.
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ja, daar dacht ik al aan. Op easy is het vervolgens wel gelukt. Kreeg toen ook minder spinnen. Later kom je ook wel weer vervelende beesten tegen, maar na een uur (damn) chapter voltooid.
    Nu rest chapter 6 en de nodige andere achievements nog. :)

    Edit:
    Zit nu bij 6.3 en dat zuigt echt big time. :mad:
    6.2 was al een kut baas, waardoor ik Sheva maar liet knallen met die vage satelitegun ofzo. Nu zit ik bij 6.3 bij zo een kutstuk met 3 van die klotespinnen. Heb zo een schijthekel aan die beesten. Dan loop je er ver langs, nee hoor, je moet toch weer dood geprikt worden. Heb je er 2 dood, dan wordt Sheva voor de verandering eens doodgeprikt. In Too Human heb je af en toe ook van die enemies die nergens op slaan, hier nu ook. En dan speel ik nog op easy. Begin van de game was nog wel leuk, maar hoe meer je naar het einde komt, hoe zieliger en triester de boel wordt. Loop nu constant de longen uit mn lijf te schreeuwen en zou blij zijn als ik game eindelijk voltooid heb. Dit slaat gewoon nergens meer op.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2009
  10. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb deze game sinds kort ook (wel PS3 versie) begon op z'n moeilijkts tot dusver ging t nogwel maar nu ben ik in zo'n dorp (je hebt net met je bootje al die platen gehaald om die deur te openen dan kom je in dat dorpje (waar die magnum licht bij die dode vent waar je in n hinderlaag loopt) maar dan komen er ook ineens van die grote gaste met zon raar masker hoe krijg je die dood want ik ben elke keer aan t wegrenne voor me leve maarja dat blijf je niet volhoude natuurlijk
     
  11. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik je helpen? 10-15 min werk :+
     
  12. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Anders kan ik nog helpen :) Die spinnen zijn idd kut, pak je shotgun en knal er op los :>
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk dat hij niet de Lickers bedoeld.
     
  14. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, denk die insecten met dat gouden hart (die die gele steen ook droppen) :)
     
  15. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo heel moeilijk zijn die Reapers niet als je je concentreert hoor. Je moet gewoon zorgen dat je met je sterkste wapen op hun zwakke plek schiet, dan zijn ze zo dood. Mocht je toch bang zijn dat ze met hun one-hit-kill aan komen, dan kun je eerst één of meerdere van hun ledematen eraf schieten, zodat ze die one-hit-kill niet meer toe kunnen passen.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, die lickers (grote kakkerlakken ofzo), vallen nog wel mee als je beetje uit de buurt blijft, maar die spinnen met die gele weakspots had ik wel flinke moeite mee. Infinity ammo voor shotgun zou wel prettig zijn. Die moet ik maar eens gaan upgraden. Zijn ook best veel wapens, dat ik af en toe niet meer weet welke nou het beste is. Heb nu 2 shotguns, 2 of 3 rifles (1 is iig beter, die blijft ingezoomed en hoeft niet na elk schot te herladen), stuk of 3 machine guns etc.
    Heb op YouTube filmpje gezien hoe je eindbaas moet verslaan en op die manier is ie echt zo dood. Vanavond of morgen nog maar eens proberen.
    Misschien ben ik gewoon slecht in (snel) richten en dan gelijk op juiste spot raak schieten. Met snipers ben ik ook altijd even bezig om target goed in vizier te hebben voordat ik schiet.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2009
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik zit helemaal op het einde van 6-3 zonder ammo :emo:. Moet dus 6-3 overnieuw doen?
     
  18. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil je vanavond wel even helpen hoor ;)
    Spelen we hem ff snel uit :)
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vanmiddag / vanavond ook goed? Voelde me gister avond niet lekker en ben vroeg mn nest in gegaan.
     
  20. Hallooow

    Hallooow Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Was net even versus aan het spelen en iemand deed toen een hele rare variant van de special move van Wesker. In de main game kan wesker ook heel snel van links naar rechts: Hij verdwijnt dan een soort van en verschijnt vervolgens links, verdwijnt weer en verschijnt dan vervolgens weer rechts en komt zo steeds meer naar voren. iemand deed deze move bij versus !?

    Dus niet de normale special move, gewoon hard rennen, maar hard rennen en tegelijkertijd links/rechts strafen !?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina