1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wist niet eens dat er mensen achter zaten.
    Net nog een stukje gespeeld. Alle BSAA gevallen en costumes. Nu nog wat levels op S-rank zien te halen, de figurines (nog 12 zien te kopen) en treasures. Maar damn, wat blijf ik een schijthekel aan die reapers (spinnen) hebben. Dan wordt het beeld blurry, of hebben ze nog niet die weakpoints, prik, dood. Wordt zo gefrustreerd van die beesten.
     
  2. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe heb jij zo snel 950 punten man , wil ik ook wel xD Heb je bepaalde Guide's gebruikt?
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Is ondertussen wel flink wat tijd in gaan zitten.
    Meeste is te halen door de game uit te spelen. Voor elk stukje krijg je al 15G en dan heb je nog een hoop achievements die je in de campaign kan halen. Aantal haal je onbewust, en voor een aantal moet je een bepaald stukje even overnieuw doen. Dan heb je nog 2 achievements met 30 kills met longbow en gatling gun. Alle wapens kopen en upgraden en dan gaat het hard. Ook alle items vinden tikt dan lekker aan.
    Op x360a zie je hoe je de meesten kan halen. Heb eigenlijk enkel egg glitch gebruikt om snel aan geld te komen om alles te upgraden en laatste wapens te kopen, en een video guide voor de BSAA items. Met behulp van een sheet/guide probeer ik de laatste treasures te vinden.
    900 punten is zonder de Versus mode wel te doen. Gaat wat tijd in zitten, maar is niet echt moeilijk. Laatste 100 punten zijn voor 2 hogere moeilijkheidsgraden.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Had samen met Vegeta 1000gs binnen 2 dagen ;)
     
  5. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1

    sorrry maar waar slaat dit op!!!! ik vraag gewoon iets
    __________________
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ja Susanne het is een aanrader.
    En sommige mensen hebben een beetje teveel last van stress hier.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2009
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nog 1 treasure in 4.2 te gaan. Dan nog 5 chapters op S-rank en dan kan ik laatste figurine kopen. En dan nog even die combo achievement zien te halen.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Leuke game alleen ben je er wat snel door heen.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2009
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vanavond alles op S-rank gehaald, laatste treasure gepakt en laatste figurine gekocht. combo achievement gehaald en zit op 1025/1200. Wellicht nog eens wat Versus, als iemand zin heeft om te boosten (heb al wat potjes Slayer gewonnen).
     
  10. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Damn ik zit een beetje vast. Ik zit in level 3-1 en ik moet nu een soort kampje in waar een brug naar beneden is. Als je op investigate drukt staat er "another blocked path, go figure". Dan komen er opeens allemaal zombies en 2 opperhoofden met een hamer. Ze zijn echt dik sterk maar op een gegeven moment loop je een cirkel in en dan gaan er een soort punten omhoog dat je vastzit. Vaak gaat Sheva dan dood ofzo. Weet iemand wat ik hier moet doen?
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Waar die punten omhoog komen staan boven een stuk of 4 Majini met pijl & boog. Die moet je boven je neer knallen. Dan is het ook de rest neer knallen. Die Giant Majini's zijn in het begin inderdaad sterk. Dan kan je vlakbij de open brug rechts een smal paadje door en omhoog klimmen naar een hendel. Die moet je draaien (en vasthouden), zodat de ander over de brug kan lopen om de deur open te doen.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat stukje met die binnen kun je vermijden. Gewoon er pas heen gaan als alles dood is.
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    je kan ook gewoon zodra al die gastjes aan komen zetten samen met die twee grote gasten, gewoon terug rennen naar het gangetje waar je uit bent gekomen dan hoef je alleen maar voor je te kijken. Zorg voor een paar mijnen en granaten. Dan moet het wel lukken.

    Opzicht zijn die twee grote gasten ook niet zo sterk, zodra je je guns hebt geupgrade. Weet niet of je dat al hebt gedaan? Anders moet je daar ook nog even naar kijken!
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij krijg je daar ook je eerste Magnum. Die ligt wel in die cirkel. Daarmee moet je ze in 2/3 schoten dood hebben als het niet 1 is (ligt aan welke moeilijkheidsgraad je speelt).
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Heb nu die Magnum gekregen door de eerste Magnum helemaal up te graden, ook even Infinite Ammo gemaakt. Nu heeft Sheva de Hawk met Infinite Ammo en zijn we onverslaanbaar. Ook in Veteran (da's dan niet eens zo moeilijk :+).

    Heb nu volgens mij bijna alle unlockables qua wapens, alleen de Minigun moet ik nog. Nog een of twee keer upgraden schat ik zo.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nu professional nog ;)
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Gebruik sinds ik hem heb uitgespeeld zelf vrijwel enkel L. Hawk (infinity) of een rifle voor wat verder af (infinity, weet niet meer welke, dacht de laatste van de :cool:. Af en toe eens een grenade launcher voor bosses of reapers. :) Dan wordt het ineens een stuk makkelijker. Sheva heeft dan of Longbow en af en toe een 2de L. Hawk magnum.
    Moet zelf Veteran (en wellicht Pro) nog eens doen, maar daar wacht ik nog wel even mee. Eerst weer eens wat anders.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ga ik ook zeker proberen, ben nu bij chapter 3-2 ofzo bij Veteran en het gaat nog steeds goed 8). Maar die unlockable Magnum ziet er echt wreed uit :+.
     
  19. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Professional is niet eens zo moeilijk, alleen dat stuk bij Wesker en Jill was echt ontzettend kut :confused:
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Zeker omdat Jill vaak op je schiet? Of omdat Sheva soms zo'n achterlijk wijf is :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina