1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, was in coop. Alleen dat schieten is redelijk kut. Het vervelendste waren haar bewegingen van dichtbij. Als ze je 1x raakt is het al voorbij.

    EDIT: Bovenstaande zin klopt niet helemaal :9
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Met infammo niet nee. Probeer het maar eens in een new game \o/

    Verder zijn die QTE's kut ja. Je hebt 0,4 sec om te reageren. Grote kans dat het mis gaat. En je moet het dan ook nog eens 6x of vaker doen. Wat wij deden is dat 1 haar vast houdt en de ander met de magnum op dat ding schiet. Na 6x schieten kun je hem in de volgende keer eraf trekken.
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een prima game,ik had te snel 1000op1000 anders had ik het nog is opnieuw gedaan.
     
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond 3x uitspelen wel genoeg eerlijk gezegd :p
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik had na 2/3 dagen ook 1000/1000 en daarna nog even Mercenaries gedaan en toen de game nooit meer aangeraakt. Wel jammer, maar het is niet anders. Game is eigenlijk te kort en omdat hij te mainstream is ook nog een te makkelijk.

    Misschien dat ik nog een keer ga beginnen op proffesional maar dan helemaal opnieuw. Iemand die dan zin heeft om mee te doen?
     
  6. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, deden wij uiteindelijk ook. :)
     
  7. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt prima idd , wel jammer dat ik haar ook wel eens per ongeluk daardoor heb doodgeschoten..
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    Ik speel het op mijn gemak, niet gerushed zodoende heb ik zelfs nu nog plezier aan RE5 :D ben nu bezig aan me derde playthrough op Profesional.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Toen ik begon met spelen kon ik niet meer stoppen.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Jeej, Veteran uitgespeeld! Op naar Professional :+. Inifinite Rocket Launcher is echt sterk tegen Wesker. 2 klappen en dan is ie kapot 8)
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Proffesional word een stuk pittiger ;)
    Als je geraakt word heeft je teammate nauwelijks de tijd om je te healen , voor de rest gaan ze allemaal nog steeds zo makkelijk en snel liggen.

    Infinite rocket launcher is leuk ja , word soms wel erg saai als je ze in 1 keer afmaakt.
     
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had in een week alles gedaan,en dat is jammer want het was heel leuk,misschien dat ik het later nog is speel.
     
  13. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je aan deze wapens?

    Gatling gun
    Longbow
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je moet de game uitgespeeld hebben en dan om de gatling gun te unlocken de VZ61Scorpion helemaal upgraden en voor de longbow de S75 sniper rifle helemaal upgraden.

    daarna kun je ze kopen in de shop voor iets van 50.000 kahuna's
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Gebruikt men de Gatling Gun wel eens?
    Gebruikte hem zelf enkel voor die achievement. Had een level 18 kills, level erna had ik na 2 kills al die achievement, terwijl ik er 30 mee gedood moest hebben. Of de stats klopten niet helemaal. Hij kan flink knallen, maar de acuracy is behoorlijk laag, zeker als je wat verder weg probeert te schieten.
    Wellicht wel handig/leuk als rang niet boeit. Als enemies dichtbij komen, kun je ze aardig van je afhouden.
    De Longbow had ik al eens wat in Versus gebruikt. Vond het niet bijster prettig, omdat ik niet goed zag waar ik nou op richtte. Je hebt immers niet zo een laser lijntje/puntje.

    Maar ach, in ieder geval genoeg leuke wapens en voor ieder wat wils. :)
     
  16. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Is het mogelijk dat sheva die handgun dropt? Ik heb der een infity AK gegeven maar ze doet er nooit wat mee :confused:
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij kun jij zelf bepalen wat Sheva draagt... (aan het begin van de missie, dus geen handgun geven)
     
  18. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ja maar ik kan dat ding daar niet verwijderen ofzo :eek:
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Omdat die ge-equipped is. Eerst un-equippen en dan een andere wapen geven.
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Gelukt inderdaad! Ik heb net Veteran mode uitgespeeld en dat ging een stuk makkelijker met de unlimited shotty en AK. de shotgun is vooral handig in het eerste deel van het spel. De AK weer bij het 2e deel. Professional zal ik niet gaan spelen. Dat zou dan mn 3e playthrough worden en dat is toch teveel van het goede. Overall vind ik deze game echt een 9 waard!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina