1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe kut je het ook vind, zet je erover heen, want vooral voor coop game ga je een geweldige ervaring missen als je deze niet aanschaft. :b:
    Hoe vaak heb je de demo al gespeeld, want als je hem 20x of vaker gespeeld hebt dan denk ik dat je er al wat meer aan gewend bent geraakt. :+
     
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb nog nooit in mijn leven een RE spel gespeeld, en ben een fanatiek FPS speler, met de nodige TPS spellen. Als ik mij er kan overzetten om de game leuk te vinden, en zelfs gewend aan de besturing kan raken, dan moeten zeker meerdere mensen dat kunnen doen. Probleem is dat velen bij de eerste keer de game al geen kans meer geven na hun eerste ervaring met de controls, ikzelf heb dus de game de voordeel van de twijfel gegeven, en heb wat meer geoefend.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb de demo ook nog niet vaak gespeeld, maar zoals je weet; de eerste indruk is heel belangrijk. En die eerste indruk was zeer belabberd.

    Heb de demo dus even gelaten voor wat het is, en kom er misschien later met frisse moed op terug.
    Of misschien ga ik in 1 keer voor de full game. ;)
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hmm persoonlijk vind ik dat wel crap. Heb altijd een hekel aan die momenten waar niet beide spelers hetzelfde kunnen doen of waar je iemand moet beschermen.

    De controls horen niet alleen zo. Ze zijn ook nog eens perfect. De beperkte bewegings vrijheid zorgt jij voor de sfeer in de game ;)
     
  5. Redfield NL

    Redfield NL Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    2
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Je bent gewoon dom als je deze game overslaat. O-) :9
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Hier zie je zelfs een klein stukje van de cover system:


    Lijkt erop dat het gewoon een leuke extra gimmick blijft en niet meer, goedom te zien.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2009
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ziet er erg goed uit. Tis wel echt een actiespel geworden he. De fans zullen wel woedend zijn.
     
  9. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Die "eerste indruk" lijkt me juist niet van toepassing op controls. Dat is iets waar je aan kunt wennen en mee kunt leren omgaan. Ik heb nog nooit een spel laten liggen omdat de controls me niet lagen.

    Dat was bij RE4 ook al zo, dus ik denk niet dat er nog veel geklaagd zal worden. De sfeer was wel echt geweldig though, waardoor het toch nog wel een beetje de horror kant op ging. Waarschijnlijk is dat nu weer zo. :)
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2009
  10. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Smaken verschillen nou eenmaal... ik zal vast ook zat games hebben die jij geen ruk aan vindt.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh, maar bij mij is die eerste indruk zeker wel van toepassing hoor. Denk eraan, ik had nog nooit eerder een RE game gespeeld. Dus dat wat ik zag op screens was een heule vette TPS, en dan verwacht ik ook vloeiende controls.
    Als het nu alleen was dat de layout van de knoppen anders was had ik eerder doorgezet, maar het zijn dingen als bv. het niet kunnen lopen + schieten tegelijk waardoor ik ermee kapte.

    Daardoor voelt het heel houterig aan, terwijl een game vloeiend moet spelen.
    Maar natuurlijk kan je overal aan wennen. Maar het zou niet nodig moeten zijn! :p

    Dit is dus goed nieuws:
    Welcome to 2009! :+ }:]
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Woehoe Resident Evil RPG!!!!!!!

    En damn die doggies zien er stoer uit in de trailer!

    Wachten wordt nu wel steeds moeilijker zeg. Die demo kan ik nu ook echt dromen en heb alle video's nu ook wel gezien.

    Hahaha btw op gametrailers die Japanese partner reclames. GEniaal!
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2009
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is er btw een goede trailer die co-op laat zien? :9 Als ik een co-op game wil betaal ik het altijd samen met mijn zusje. Maar ik moet haar nog overhalen. }:]
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Jeffer, doe eens niet zo serieus. Die gezichtjes stonden er niet voor niets. :):
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De demo? :eek:
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, want dan merkt ze dat de controls niet zijn wat ze is gewend. Ik moet een epische trailer hebben. :+
    Misleidende reclame enzo. :p
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    [GT]45833[/GT]

    Hai! Gewoon dit laten zien. :+

    EDIT: Lol, die stem ook aan het einde. Misschien moeten we die vent een keer voor in het spookslot uitnodigen. ^..^
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2009
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hahaha dei trailer bedoelde ik in me post hierboven. Heerlijk. Maar zijn niet echt co-op trailers. Denk dat de demo het beste is. Ze leert het vast wel!
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, dat zal er vast overhalen. 8)

    Geen andere vette trailers? Hoeft dan niet perse co-op te zijn. Gewone gameplay dan? Als ik haar de demo laat spelen is er een kans dat ze nee zegt, maar als ik haar een über trailer laat zien is ze onder de indruk en koopt ze. En eenmaal gekocht kan ze niet meer terug. Muahahaa }:]

    Ik weet dat RE redelijk veel trailers/filmpjes heeft, dus daarom vraag ik het ipv het zelf te zoeken.

    edit: Deze gebruikt
    [gt]45894[/gt]

    Nu is ze zo goed als overgehaald. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2009
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Hahaha, hoe vaker ik die stem hoor hoe meer ik moet lachen. Zou hij daarvoor ook betaald krijgen? Hoe vaak zou hij daarop (per dag) geoefend hebben? Stel je voor dat je midden in de nacht wakker wordt terwijl hij "BIO-HAZARD FIIVE" aan het schreeuwen is.

    ....

    Dadelijk is het een vrouw? 8)

    Teh horror! Goede trailer trouwens.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina