1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Om een playstation 3 te halen? 8)

    Nog ff pics:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Pff, wat moet je met een PS3. :+ Dat ding neemt alleen maar plaats in en trekt stof aan. :cool:
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vind dat cover wel hel stoer. Kon dat ook in de demo. weet alleen niet hoeveel nut het gaat hebben (misschien om om de hoek heen te kijken) En daarna msischien heel cool met je coop buddy diep adem te halen, te herladen en dan met guns blazing naar binnen, alhoewel bedoel natuurlijk rustig één voor één iedereen head shots geven
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Maakt het schoonmaken wel gemakkelijker he. Bij mij thuis hoef ik maar rond één plek te stofzuigen. :+

    Eerlijk gezegd kan ik me ook niet meer herinneren of dat cover systeem al in de demo zat. Misschien te vroege build?
     
  5. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Die reclame zie ik bijna elke dag op TV. :+ Best leuk gemaakt idd.
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2009
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was van plan om deze game over te slaan omdat ik de setting teveel op de derde RE film vond lijken. Dat creepy dorpssfeertje, gevolgd door een kasteel en vervolgens een eiland in deel 4 vond ik nog wel tof en vond het mede daardoor ook niet erg dat de serie een andere kant is ingeslagen. Maar de setting van RE5 heeft me vanaf het begin een beetje tegengestaan.

    Echter, heb ik van de week de 'stomme' fout gemaakt om de demo te downloaden (doe ik normaal nooit), en uit te proberen. Conclusie : het is RE4, maar dan op steroiden, met een partner en in een andere setting. Al met al genoeg geweest om me toch over te halen. LE Steelbook besteld :cool:

    :+
     
  7. little_muppet

    little_muppet Kirby!!!

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn twijfels nog steeds bij de co-op, is toch een stuk minder eng als je met meerdere personen de game speelt, zowel off-line en on. Andere kant als je een gil van die gene naast je hoort schrik je zelf ook meestal :thumbs:

    Maar dan nog even iets, is die discussie over de nieuwste trailer al geweest wie dat vrouwtje is met die cape? las op ander forum net dat het jill is waarschijnlijk maar heb me er afgelope tijd nie zo mee bezig gehouden dus weet niet of het al aan de orde is geweest :confused:

    @ dat bericht over RE6:

    een andere richting=(
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Komt dat al die mainstream n00bs whinen over de controls >< Helaas zal dat altijd blijven en steeds erger worden. Ze zijn helaas vergeten wie ze groot gemaakt heeft :mad:
     
  9. little_muppet

    little_muppet Kirby!!!

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wordt gek van al die mannetjes die zeuren over de controls, hou RE zoals het hoort te zijn, als je het bevalt join the club, zo niet opzouten ga maar terug naar COD ofzo8)

    ik ga het weekend weer eens de oude serie uit de kast halen en mijn PSone afstoffen.\o/ daarna weer beuken in RE4 en dan helemaal klaar voor deeltje 5
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het geld zit in de mainstream. Logische keuze dus.
    En blijkbaar hoor ik ook bij de mainstream noobs, wantik heb ook volop gezeurd. :+ (doe ik nog steeds)

    Ow, ik heb mijn zusje overgehaald om te bestellen. Onverwachte keuze van mezelf dat ik em alsnog haal. 8) Ik hoop dat jullie gelijk hebben en de game écht vet is. En dat ik gewoon weet te wennen aan de controls.
    Co-op lijkt me gewoon heel erg vet bij deze game, en dan kan ik wel heel vaak doodgaan, maar zolang iemand naast je zit kan je er mee lachen.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Snap ik ook wel alleen worden we gewoon vergeten. En met mainstream n00bs begrijp je waarschijnlijk wel wat ik bedoel ;)
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, ben het helemaal met je eens. Ik vind enkel het inventory er op achteruitgegaan, althans, dat in-game inventory. Weet niet of er nog eentje is waarbij je full-screen hebt en het spel pauzeert? :eek:
     
  13. little_muppet

    little_muppet Kirby!!!

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    dat full screen pauze was altijd handig in het heetst v/d strijd, reken maar op een hele hoop keren extra dood als het er nu niet in zit:)
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Laat maar lekker zo. Ik wil lekker prutsen in het heetst van de strijd! Nou ja, leer ik het althans weer snel af. :9
     
  15. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Nog iemand die hem met zijn zusje gaat uitspelen. Wat zijn ze toch geweldig he! :+
    Zelf kan ik bijna niet meer wachten, ben nu een beetje mijn tijd aan het uitzitten met Fallout 3 en RB2 totdat het dan eindelijk 13 maart is. Dan één weekje kapot spelen, die week daarna PTA week, dus nog meer kapot spelen. Ik heb niet voor niks dan de hele dag vrij. :+ Hoop alleen wel snel ergens een berichtje te zien dat de game gold is. |:- Als ze hem uitstellen ga ik kapot.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Welke zender is dat dan? Ik heb hem nog nooit gezien.
     
  17. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52

    Kijk waar Shinobi X is gevestigd op het moment...:+
    Betwijfel dat je die zender op de nederlandse televisie hebt.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2009
  18. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet niet eens welke kant ze opgaan met deel 6. 8) Misschien beter even wachten met oordelen. Ik heb er wel vertrouwen in met Capcom. :)

    Geen idee welke zenders dat zijn, maar in Nederland zul je die in ieder geval niet tegenkomen idd. ;)
     
  19. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik kan me ook herinneren dat ik vroeger op mijn neefjes aan het oppassen was en dan resident evil moest spelen met mijn neefje omdat hij het anders te eng vond.

    Wat betreft het gezeur over controls, er wordt altijd heel veel gezeurd door de "hardcore gamers" De graphics zijn niet mooi, de controls werken niet goed, etc. Ik ben nog van de generatie de spelletjes speelde op een 286. Dan had je monokleur beeldscherm waarop ik pong speelde (ja ja twee balkes en een balletje) (voor de niet zo oude mensen, eerst alles oranje, later een verfrissend groen tot de intrede van VGA).

    Ik vind geen enkel spel op de 360 er lelijk uitzien. Maar ik ben dan ook wel snel tevreden :+

    Voor de rest kan ik alleen maar zeggen: "De enige constante is verandering".
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet precies hoe het eruit gaat zien. Dat is juist het probleem. De game moet mainstream worden. Dan worden sowieso de controls aangepast en waarschijnlijk de hele setting. Ook weer een franchise naar de kloren ><
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina