1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Resident Evil 7: Biohazard

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 14 jun 2016.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Q. Has Resident Evil 7 recouped its development cost at this point?
    A. Yes, it has recouped its development cost, and presently has shipped 2.5 million units. (*3 million
    units as of February 10.)

    Q. How is Resident Evil 7 biohazard (Resident Evil 7, below) performing?
    A. As of January 27, it has shipped 2.5 million units. (*3 million units as of February 10.) Compared
    to Resident Evil 6 this may seem like a lower initial pace, however this can be attributed to the
    recent wider adoption of digital downloads and the transition from a sharp initial spike in sales for
    games to a continuous long tail. Further, we believe that achieving our fiscal-year target of 4
    million units for this title is wholly possible, as we expect sales to continue for a longer period,
    buoyed on highly positive post-launch reviews from both the media and consumers.

    Q. To what degree will Resident Evil 7’s additional downloadable content contribute to earnings?
    A. Earnings contributions from Resident Evil 7 will come primarily from sales of the main game, with
    additional downloadable content playing a complementary role. We believe strategically
    releasing appealing additional downloadable content to stimulate continuous interest among
    game players will result in an extended lifecycle for the title, and will be important in exceeding
    the lifetime units sold by the previous installment over the course of the game's life.

    Q. Do you have any plans to bring the Resident Evil series to PC Online games in China?
    A. Presently, we are proceeding forward with a number of future projects in the Asian region;
    however, at this point in time we are unable to share any specifics, including brand names.
     
  2. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    pfff volgens mij m'n eerste horror game ooit, maar ik hou vol. Begin spijt te krijgen van dat surround sound van me want al dat gebonk is af en toe niet te doen.
     
  3. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Aan de ene kant wil ik deze game spelen, aan de andere kant wil ik voor mijn 1e playthrough wachten op VR . Lastigggg
     
  4. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Pfff wreed spel hoor! Deze zit zeker in mijn top games van dit jaar. Continue in één groot spanningsveld so far !

    Puur vanuit nieuwsgierigheid, hoe lang duurt de game nog
    vanaf de Boss battle met die moeder die in spider is veranderd
    ?
     
  5. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Zonet Happy Birthday uitgespeeld. Gave puzzel zeg! Na lange tijd eindelijk weer eens een leuke uitdagende puzzel in een game meegemaakt :).
     
  6. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Afgelopen zaterdag uitgespeeld. Tjaa wat zal ik zeggen....

    Het is lang geleden dat ik me zo machteloos voelde als in Resi 7 het geval was, vooral in het begin van de game. Grafisch ziet het er erg goed uit en het verhaal vond ik ook tof. ‘T gaat qua verhaal geen orginaliteitsprijs winnen, maar het was goed uitgewerkt!

    Over de level bosses was ik qua personages / karakters erg te spreken, qua uitvoering van de fights niet altijd. Ik doel dan op ...
    het einde. Dat was wel erg slap van stuk zeg. Ik verwachte een heuse battle, na een paar schoten was het gekilled..
    .

    Omgevingen waren erg nice, met als hoogtepunt de mansion van de Baker Family. Wat de game moest doen, deed het meteen ook erg goed! Mensen in een spanningsveld laten zweven :).

    Btw:
    Wat is er met die zoon gebeurd? Opeens was die gone.
     
  7. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Nondeju heb liever mr x uit Re2 dan die jake, hij is er gewoon ipv dat je hem op afstand hoort :p
     
  8. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik denk dat ik RE2 minder eng vind dan RE7. RE2 is wel erg spannend, maar dat is RE7 ook. Wat ik altijd bij het tweede deel best wel relaxed vond was even het momentje dat ik in de main hall terecht kwam, waar de lichten schenen. Zo'n moment kan ik me bij RE7 niet herinneren.

    Verder voelde het 7e deel ook wat benauwder aan. Allemaal nauwe gangetjes. Maar dat is mijn herinnering :+.

    Btw: ik heb het gespeeld zonder VR.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nou, dan heb ik nieuws voor jullie. Volgens een bekende leaker rond de Resident Evil games wordt deel 8 het donkerste meest disturbing deel. :p

     
  10. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Re2 is ook niet echt eng, gewoon creepy omgeving en mr x die je achterna zit voor intensiteit. Die jack hoor je niet, draai je de hoek om en opeens staat ie recht voor je neus. Re7 stuk enger maar dat is logisch :p
     
  11. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Dat vond ik ook wel echt een verschil, de omgevingen. In RE7 dacht ik echt.... shittt wil dit huis uit, want het is allemaal zo nauw en ik kan binnen paar tellen me kapot schrikken. Daarbij kan ik niet elke kant op. En bij RE2 kon ik mezelf eventjes 'healen' qua spanningslevel door naar de main hall te gaan. Ja mr X zag je daar ook lopen in de main hall, maar dat deed me niet zoveel. En RE7 was gewoon echt heel kut om te spelen, omdat ik aan het begin van de game al schrok. Echter wil je doorspelen, omdat de kwaliteit fantastisch is. Tja dat is een geweldige combi voor een survival horror game. RE2 had naar mijn mening rustmomenten, ondanks de dreiging van mr X. Bij RE7 kan ik me geen rustmoment herinneren eerlijk gezegd.

    Zal de 'engheid' van de game ook niet beïnvloed kunnen worden door een first-person view?
     
  12. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Mr x was simpel te ontwijken door gewoon om te lopen van de voetstappen. Re7 nog maar in begin maar zet de toon wel meteen.
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    The Japanese Grotesque version of Resident Evil 7 is also on Game Pass (Console/PC) with a separate set of achievements from the standard version.

    Xbox (Should be able to install without changing region by pressing "Install on my device" from the webpage):
    [​IMG]
    BIOHAZARD 7 resident evil グロテスクVer. を購入 - Microsoft Store ja-JP
    米国南部に佇む朽ちかけた廃屋で交錯する“脅威”と“孤独”。サバイバルホラーの新たな起源を発する『7』の幕が遂に上がる。“アイソレートビュー”へフルモデルチェンジを遂げ、さらに新開発“REエンジン”によるフォトリアル表現が紡ぎ出す“恐怖”は瞬きをも妨げる。悪意に満ちた未知の惨劇から生き延びろ。
    www.microsoft.com

    PC (Need to change Windows Region to Japan to download):
    [​IMG]
    BIOHAZARD 7 resident evil グロテスクVer. を購入 - Microsoft Store ja-JP
    米国南部に佇む朽ちかけた廃屋で交錯する“脅威”と“孤独”。サバイバルホラーの新たな起源を発する『7』の幕が遂に上がる。“アイソレートビュー”へフルモデルチェンジを遂げ、さらに新開発“REエンジン”によるフォトリアル表現が紡ぎ出す“恐怖”は瞬きをも妨げる。悪意に満ちた未知の惨劇から生き延びろ。
    www.microsoft.com
     

Deel Deze Pagina