ik vraag me af waarom niet andere spellen de engine van resident evil spellen gebruiken ? dat ziet er toch mega levens echt uit, al vroeger zag het er mega mooi uit veel mooier dan tomb raider die toen ook uitkwam
Ik denk dat het er zo vet kan uitzien omdat bijna alles stil staat. Alleen was lichtjes en flammetjes bewegen. Maar verder beweegt alleen de caracter wat. En die engine is volgens mij ook niet zo geschikt om wat grotere ruimtes te laten tonen.
ik heb RE0 hiero gehad, maar zo mooi vink 't er niet uitzien eigenlijk, vooral omdat 't zo'n enorm statische wereld is....ik denk ook dat de engine daarop ontworpen is, dus andere statische spellen zullen er wel gebruik van kunnen maken, maar voor de wat dynamischere spellen zullen ze toch een betere engine nodig hebben, zoals de unreal of half life 2 engine...(die 2e ga ik van uit dat ie goed wordt )
Uhm de engine van resident evil is gebouwd om stil te staan...de game wordt je getoond met behulp van vage camerastandpunten. in een spel zoals tombraider zou dit niet gaan omdat je daar vrij rond moet bewegen enzo. ennuh saaur......half life 2 wordt niet goed....halflife 2 wordt het vetste spel van deze tijd.